To The Point Events

To The Point Events

To The Point Events
  • Kempische Steenweg 303 bus 21, 3500 Hasselt, België
  • Certificate of Excellence 2024

To The Point Events biedt voor elk type B2B evenement een totaaloplossing.

Je kunt bij ons terecht voor alles wat een geslaagd event nodig heeft.

Met ons uitgebreid netwerk van sterke leveranciers en partners, krijg je een naadloze samenwerking van expertise, passie en kwaliteit.

 

Heb je ondersteuning nodig bij jouw bedrijfsevent?

Of het nu gaat om personeelsfeesten, teambuildings, opendeurdagen, familiedagen, productlanceringen, beurzen, themafeesten, grenzeloze spel-formats …

We nemen elke uitdaging aan én zorgen voor een vlekkeloze uitvoering.

To The Point Events staat garant voor de totale organisatie van uw evenement, van A tot Z, en uiteraard tot in de puntjes verzorgd.

 

Bij elke stap denken we creatief mee en zoeken we gericht naar slimme oplossingen.

Via ons netwerk garanderen we een vlekkeloze samensmelting van vakkennis, gedrevenheid en kwaliteit.

Terwijl jij altijd één duidelijk aanspreekpunt hebt... een luxe!

 

Kortom: To The Point Events is jouw One-Stop Event Solutions.

Contacteer ons vrijblijvend, zo ontdek je hoe wij het verschil kunnen maken voor jouw evenement!

To The Point Events
Een levensverhaal vertelt door To The Point Events
16 februari 2021

Memories are special moments that tell our story... 💫

100 jaar Wijckmans Gebroeders NV & Omnicol werd vorig jaar in stijl gevierd. Hun magazijn werd omgetoverd tot een wonderlijke wereld met heel veel aandacht voor familie, traditie, authenticiteit, groei & vernieuwing. Scala bracht een verrassingsoptreden centraal onder de levensboom. 🌳

Lees meer

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 16 februari 2021

Prachtige foto, maar vooral mooi concept!

Like | Reply

45 reviews over To The Point Events - 9.7/10

Schrijf een review
Mieke Libert
New|Bechtle NV|

Bechtle Workplace Summit

Eind september organiseerden we onze tweede Bechtle Workplace Summit, en dit voor de eerste keer met To The Point Events als partner. We vroegen hen om samen met ons een event te organiseren voor een speciaal IT-publiek, met een hele reeks partners die allemaal een plekje moesten krijgen in het geheel.

Het hoogtepunt? Drie prachtige experience greenhouses, opgezet in een toffe markthal. De locatie was top en alles kwam mooi tot zijn recht zoals we het hadden uitgedacht. To The Point Events gaf ons niet alleen advies waar we echt iets aan hadden, maar zorgde er ook voor dat we op de dag zelf met een gerust hart konden genieten. Want laten we eerlijk zijn: zo’n dag is altijd hectisch, vol onverwachte situaties die opgelost moeten worden. Maar Jan en zijn team gaven ons echt het gevoel dat álles onder controle was en dat we zelfs de grootste problemen konden tackelen. En dat deden ze ook!
Het resultaat? De dag verliep soepel, klanten en collega’s hadden het naar hun zin, en het event was een groot succes. Natuurlijk hebben we weer wat learnings meegenomen voor volgend jaar – er is altijd ruimte voor verbetering. Maar één ding is zeker: we zijn super tevreden over To The Point Events als partner. Ze waren altijd beschikbaar, stonden klaar om ons te ondersteunen en brachten de nodige fun met hen mee. Tussen alle drukte door hadden we zelfs tijd voor wat gezellige selfie-momenten, waardoor de dag onvergetelijk werd!

Dank aan Jan en het hele team voor een top event. Hopelijk kunnen we dit volgend jaar nog eens over doen 😉

0 likes|
Neel Voets
New|Brik |

Brussel Brost x To The Point Events

Vanaf het eerste moment kregen we de indruk dat niets onmogelijk was - en dat bleek ook zo. Ze waren altijd bereikbaar en hadden op elk moment meerdere, creatieve oplossingen achter de hand. We hebben genoten van de samenwerking met To The Point Events, dat zowel professioneel als persoonlijk een blijvende indruk op ons achterliet!

0 likes|
Filip Sevens
New|Cv Prik&Tik|

40 jaar Prik&Tik

Voor de organisatie van ons 40 jaar Prik&Tik feest hadden we vanaf het begin hoge standaarden gesteld .To The Point Events , met Robin Paesen als drijvende kracht voor ons event , heeft onze verwachtingen , meer dan overtroffen ! Wat ‘ n organisatie en wat een resultaat ! Alle genodigden waren ook Op&Top tevreden en zelfs omvergeblazen ! Daar drinken we eentje op ! 🥂

0 likes|
KATIA NEVEN
New|SKF|

Een onvergetelijke samenwerking voor SKF’s 30ste Verjaardag

Namens SKF willen we To The Point Events hartelijk danken voor de fantastische organisatie van ons driedaagse evenement ter ere van SKF’s 30ste verjaardag in Tongeren.
Jullie creativiteit, professionaliteit, oog voor detail en toewijding hebben het tot een onvergetelijke ervaring gemaakt.
Reinhilde en Jan, het was super fijn om met jullie samen te werken. 
We kijken uit naar meer succesvolle samenwerkingen in de toekomst!

0 likes|
Kim Boschmans
New|SKF Group|

Een FEEST om mee samen te werken!

Werken met To The Point Events was in 1 woord fan-tas-tisch; ze zijn praktisch perfect in elk opzicht! Ze weten van aanpakken met de nodige finesse en kalmte, waardoor elk evenement naadloos verloopt van A tot Z. Het gaat allemaal super vlotjes: je zou zweren dat ze een toverstafje gebruiken. :-) Kortom, het is een echt 'feest' om met hen te werken - letterlijk en figuurlijk! Twee duimen omhoog voor deze feestmeesters!

0 likes|
Polina Dekarz
New|Starrag Technology GmbH|

Perfect georganiseerd - Veel aandacht voor elk detail

Sterk aanbevolen: To The Point Events heeft ons evenement (4 dagen in totaal, ons verzoek slechts 2-3 weken van tevoren, dus vrij snel) perfect beheerd, met aandacht voor werkelijk ALLES, altijd bereid om proactieve oplossingen voor te stellen of te luisteren en de organisatie bijwerken op basis van onze werkelijke behoeften. Onze gasten en wij als team hebben met veel plezier samengewerkt met het evenementenbureau!

bekijk origineel

0 likes|
Caroline De Paepe
New|Knauf|

Knauf 50 years - een onvergetelijke avond dankzij TTPE

👏 Alle lof voor Reinhilde, Anneleen en de rest van het team!
Voor de organisatie van ons jubileum-evenement konden we rekenen op hun professionalisme, pro-activiteit en snelle reactie op al onze behoeften.
Ze begrepen onze visie perfect en vertaalden die moeiteloos naar een onvergetelijke ervaring. 💡 Ze gaven niet alleen antwoord op onze vragen, maar kwamen ook met creatieve suggesties om het evenement te verbeteren. Of het nu ging om e-mails 📧 of last-minute veranderingen, ze stonden altijd klaar om te helpen. 🤝
Hoewel ze op dit moment (nog) geen Franstalige medewerker hebben, willen we toch benadrukken dat hun diensten uitermate geschikt zijn voor prospectie in Wallonië en Brussel.
Kortom, we zijn ontzettend dankbaar voor hun uitstekende werk! We kijken uit naar toekomstige samenwerkingen en bevelen hen ten zeerste aan. 👍

1 like|
Ben Coenen
New|Jakobus en Corneel|

En echte PARTNER voor je event.

Wij hadden het genoegen de afgelopen periode enkele keren met To The Point Events samen te werken, voor verschillende events. Keer op keer blinken ze uit door hun flexibiliteit, inzet en vermogen om kalm te blijven in stressy situaties. Een absolute aanrader.

1 like|
David Plu
New|Vynova|

Geweldige ondersteuning bij onze opendeurdag door ToThePointEvents!

ToThePointEvents heeft een geweldige ondersteuning geboden tijdens onze opendeurdag. Ze waren professioneel, betrokken en luisterden goed naar onze wensen. De organisatie en coördinatie waren uitstekend, met aandacht voor elk detail. Ze waren creatief en zorgden voor unieke en gedenkwaardige ervaringen. De flexibiliteit en aanpasbaarheid van ToThePointEvents waren indrukwekkend. De medewerkers waren vriendelijk en attent, en creëerden een positieve sfeer. Kortom, ik beveel ToThePointEvents ten zeerste aan als betrouwbare en creatieve evenementenpartner die onze opendeurdag tot een onvergetelijke ervaring heeft gemaakt.

0 likes|
Liesbeth Vandenplas
New|Toyota Parts Centre Europe|

Een aangename en professionele samenwerking – een prachtig feest met een gouden randje !

Een evenement organiseren voor een grote groep mensen vereist deskundigheid en ervaring. En dit is nu net wat Robin en Reinhilde en het team van To The Point Events brengen. De samenwerking verliep in een zeer aangename sfeer. Geen enkele vraag is teveel.
Zelfs niet toen Corona even weer bijna roet in het eten kwam gooien en we de datum van ons feest dienden te verplaatsen. Het team heeft hierop heel constructief gereageerd en meegewerkt !
Een ander groot voordeel aan een samenwerking met To The Point Events is, dat tijdens de avond alles zo professioneel verloopt dat er alle ruimte is voor ons om te relaxen en te genieten. Want dat was het echt, genieten !
Het team is echt een goed geoliede machine van happy en blije mensen, mooi om naar te kijken en fijn om mee samen te werken !

0 likes|
Griet Bleukx
New|H.Essers|

Ontzorgende partner!

Ondertussen hebben we al enkele events samen met Jan en het TTPE team georganiseerd en elke keer is het weer super om zo ontzorgd te worden. Je kan je als bedrijf echt focussen op de juiste zaken omdat je weet dat de organisatie van het event in goede handen is. De medewerkers van TTPE zijn flexibel, pro-actief, zijn je zelfs vaak een stapje voor en zorgen voor een mooi verloop van je event. Bedankt voor de leuke samenwerking!

0 likes|
Jos Spilstijns
New|Interboring bv|

Geweldig jubileumfeest!

De voorbereiding en de logistieke uitvoering, evenals grote delen van de inhoudelijke invulling van het dubbel jubileumevent van Interboring bv op 22 april 2023 in Tabloo is knap voorbereid door het gepassioneerd Team van TTPE. Dank zij hun professionele aanpak, hun creatieve ideeën en hun grote flexibiliteit van TTPE is de viering van de 70ste verjaardag van onze stichter Erik Witters en de 40ste verjaardag van het bedrijf een onvergetelijk feest geworden voor alle aanwezigen.

1 like|
Julie Coopmans
New|Randstad|

de partner van keuze voor een geslaagd event!

Reinhilde en haar team hebben ons van A tot Z ondersteund en begeleid gedurende een B2B event.
Ze denken mee, ze zijn proactief en volgen alles op!
Een zeer aangename samenwerking waarop we/ze fier mogen zijn! Nogmaals bedankt!

1 like|
Simon Matalucci
New|GMS Group Mercedes-Benz|

Welcome in our Magical Garage

Wat hebben we genoten van ons Magical Garage event op 11 januari te Hangar 58! Bedankt Reinhilde en Robin voor de fijne samenwerking, vlotte communicatie van de eerste briefing tot de after movie. Top 👌 Foto's en after movie: https://drivenbygmsgroup.be/magical-garage-fotos/

1 like|
Heleen Grootaers
New|Vandersanden|

Deel van de familie

Na onze Vandersanden Experience in 2018 werd To The Point Events vaste partner voor evenementen, zowel voor klanten als voor onze eigen medewerkers. Dit jaar creëerden we samen opnieuw een ‘experience’ om u tegen te zeggen. Wat hebben we genoten. Het evenement kreeg een gouden randje, maar ook deze mensen zijn goud waard! Een fijne samenwerking, met korte communicatielijnen, vol vertrouwen, waarbij geen vraag te veel is en geen uitdaging te groot. Ook voor onze andere evenementen kunnen we rekenen op hun expertise, onvermoeibare energie en vastberadenheid. Een topteam dat deel uitmaakt van onze ‘familie’ en waar we in de toekomst nog veel aan gaan hebben. Met een speciale dank aan Reinhilde Degros en Bart Verhaegen.

1 like|

Lid van...

ACC
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Koop nu!

Activiteiten To The Point Events

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Belgium
Activiteiten:
Teambuilding en bedrijfsuitjes | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries
Trefwoorden:
bedrijfsevenementen | organisatie feest | bedrijfsfeesten organisatie | bedrijfsuitstap | bedrijfsfeest | bedrijfsuitje | productlanceringen | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsevenement organisatie | organisatie evenementen | teambuilding activiteit | evenementenkantoor | bedrijfsfeesten | evenementenbureau | evenement organisatie | congres organisatie | bedrijfsevenementen organiseren | personeelsfeest | evenementenbureaus | organisatie bedrijfsfeesten | organiseren van een evenement | evenementbureau | teambuilding activiteiten | organisatie seminaries | congres organiseren | teambuilding | feest organisatie | organisatie bedrijfsfeest | familiedagen | evenementen organisatie | congresorganisatie | organisatiebureau | productlancering | feesten organiseren | bedrijfsfeesten organiseren | organisatie evenement | feesten organisatie | organisatie feesten | bedrijfsevenementen organisatie | organisatie bedrijfsevenement | evenementen organiseren | bedrijfsfeest organiseren | evenementen | eventbureau | organisatie congressen | evenementenorganisatie | organisatie bedrijfsevenementen | feest organiseren | bedrijfsfeest organisatie | bedrijfsuitjes | evenement organiseren | congresbureau | beurzen | klantenevenement | opendeurdagen | congressen organiseren | feesten | incentives | organisatie congres | openingen | spel zonder grenzen | thema event | beurs | seminaries organisatie | seminarie organisatie | seminaries organiseren | seminarie organiseren | congressen organisatie

Nieuws

Succesvolle kick-off in 2025? Ontdek 5 uitdagingen en tips

Succesvolle kick-off in 2025? Ontdek 5 uitdagingen en tips

Waarom een medewerkersdag cruciaal is voor jouw bedrijf?

Waarom een medewerkersdag cruciaal is voor jouw bedrijf?

Het TTPE-schip vaart verder met drie kapiteins

Het TTPE-schip vaart verder met drie kapiteins

Team TTPE betovert meer dan 14.000 People of Tomorrow

Team TTPE betovert meer dan 14.000 People of Tomorrow

To The Point Events en SKF scoren internationale hattrick

To The Point Events en SKF scoren internationale hattrick

De Hasselt Studenten Regatta, een uniek sportevent op hoog niveau

De Hasselt Studenten Regatta, een uniek sportevent op hoog niveau

Hans Anders & To The Point Events, good vibes only

Hans Anders & To The Point Events, good vibes only

To The Point Events behaalt 5de 'Certificate of Excellence' op rij

To The Point Events behaalt 5de 'Certificate of Excellence' op rij

1+1=3; Bedrijfsbezoek gecombineerd met een familiedag is een succesvol concept

1+1=3; Bedrijfsbezoek gecombineerd met een familiedag is een succesvol concept

To The Point Events zit vol energie

To The Point Events zit vol energie

TTPE aan de slag met 'Sustainable Development Goals' (SDG's)

TTPE aan de slag met 'Sustainable Development Goals' (SDG's)

TTPE gaat 'full force' & groen

TTPE gaat 'full force' & groen

Tribebuilding: het vormen van een (h)echt team!

Tribebuilding: het vormen van een (h)echt team!

In 10 stappen naar het perfecte event

In 10 stappen naar het perfecte event

Mercedes-Benz & To The Point Events, magisch voor al je zintuigen

Mercedes-Benz & To The Point Events, magisch voor al je zintuigen

To The Point Events
Corda Theater, de hybride pop-up studio van TTPE draait op volle toeren
18 december 2020

Deze week twee straffe producties in onze hybride pop-up studio: het Corda Theater.

Dinsdag mochten we LRM ontvangen , met een virtuele meeting (als coronaproof alternatief voor hun personeelsvergadering) & aansluitend een digitale escape room als teambuilding. Donderdag was er het bijzonder interessante webinar van Essers met oa Jill Peeters als gast.

Het blijft bijzonder gek om voorlopig meer schermen dan mensen in ...

Lees meer

Like Reageer
To The Point Events
To The Point Events lanceert de Tribe Box!
15 juni 2020

To The Point Events lanceert de Tribe Box!


Digitaal is dan wel het nieuwe normaal, maar stay connected. Met een Tribe Box op maat versterk je jouw verhaal & laat je appreciatie voelen. Het is de ideale tool om jouw employer branding te verhogen. To The Point Events inspireert & ontzorgt je graag met jouw Tribe Building. Check www.inspireyourtribe.be 

Lees meer

Like Reageer