
To The Point Events

- Kempische Steenweg 303 bus 21, 3500 Hasselt, België
- Certificate of Excellence 2024
9.8/10
To The Point Events biedt voor elk type B2B evenement een totaaloplossing.
Je kunt bij ons terecht voor alles wat een geslaagd event nodig heeft.
Met ons uitgebreid netwerk van sterke leveranciers en partners, krijg je een naadloze samenwerking van expertise, passie en kwaliteit.
Heb je ondersteuning nodig bij jouw bedrijfsevent?
Of het nu gaat om personeelsfeesten, teambuildings, opendeurdagen, familiedagen, productlanceringen, beurzen, themafeesten, grenzeloze spel-formats …
We nemen elke uitdaging aan én zorgen voor een vlekkeloze uitvoering.
To The Point Events staat garant voor de totale organisatie van uw evenement, van A tot Z, en uiteraard tot in de puntjes verzorgd.
Bij elke stap denken we creatief mee en zoeken we gericht naar slimme oplossingen.
Via ons netwerk garanderen we een vlekkeloze samensmelting van vakkennis, gedrevenheid en kwaliteit.
Terwijl jij altijd één duidelijk aanspreekpunt hebt... een luxe!
Kortom: To The Point Events is jouw One-Stop Event Solutions.
Contacteer ons vrijblijvend, zo ontdek je hoe wij het verschil kunnen maken voor jouw evenement!
Memories are special moments that tell our story... 💫
100 jaar Wijckmans Gebroeders NV & Omnicol werd vorig jaar in stijl gevierd. Hun magazijn werd omgetoverd tot een wonderlijke wereld met heel veel aandacht voor familie, traditie, authenticiteit, groei & vernieuwing. Scala bracht een verrassingsoptreden centraal onder de levensboom. 🌳


50 reviews over To The Point Events - 9.8/10
Schrijf een review
Beat the Night - een top personeelsfeest!
Wij hebben onlangs ons personeelsfeest laten organiseren door To The Point Events, en zijn zeer tevreden over hun dienstverlening. Vanaf het eerste contact was de communicatie snel, professioneel en vriendelijk. Het evenement werd van begin tot eind perfect geregeld.
Het team heeft echt aandacht besteed aan elke detail en zorgde ervoor dat alles vlekkeloos verliep op de avond zelf. Van de locatie, het entertainment, de catering tot aan de aankleding: alles was tiptop in orde. De medewerkers van TTPE waren de avond zelf aanwezig om alles in goede banen te leiden en deden dit op een onopvallende en prettige manier. Ze hebben echt het gevoel van een zorgeloos evenement voor ons gecreëerd.
Onze medewerkers waren ook enorm onder de indruk van de kwaliteit van de organisatie en het feit dat alles zo goed op elkaar was afgestemd. Wij hebben een geweldige tijd gehad en kijken uit naar een volgende samenwerking!

een 100 jarig bestaan om nooit te vergeten
Iemand had To The Point aangeraden, en vanaf het eerste moment voelden we een "klik". Vanaf het concept voelden Reinhilde en Robin bijzonder goed aan waar het bij ons in het bedrijf om draait, en konden op die manier een hele gevulde en creatieve avond voorstellen die paste bij ons 100 jarig bestaan. Zo kreeg ons feest vorm en dat vertaalde zich in een bijzonder goed georganiseerde avond, in orde tot in de piekfijnste details. We genoten van live muziek, catering, animatie, alles viel in zijn plooi en het belangrijkste was dat wij als zaakvoerders ook écht konden genieten van deze bijzondere avond. De maandag zaten de foto's al in mijn mailbox en konden we nog eens extra nagenieten... Dikke pluim voor het gedreven team achter dit bedrijf.

Wat een topdag, helemaal dankzij To The Point Events
We hadden een geweldige teambuilding en dat is volledig te danken aan To The Point Events. Wat een professioneel en creatief team! Ze hebben duidelijk ervaring in het organiseren van evenementen, ze luisterden naar onze wensen en kwamen met supercreatieve ideeën. Zelfs toen er onverwacht iets anders liep dan gepland wisten ze razendsnel met een creatieve oplossing te komen. We hoefden zelf niks te regelen en konden als team volop genieten.
Als je een professioneel, creatief en flexibel eventbureau zoekt dat net dat stapje extra zet, dan raden we To The Point Events van harte aan!

Schitterend personeelsfeest
We vierden ons 75-jarig bestaan en dat moest gevierd worden. Robin, Jennifer en Anneleen hebben ons van bij de start een concept voorgesteld wat volledig in de lijn van onze verwachtingen lag. Van A tot Z was het event helemaal onze 'goesting' en werd alles in goede banen geleid door het team van To The Point Events. Zelfs op last minute tegenslagen speelden zij heel slim in, waardoor ons team zorgeloos kon genieten van een schitterende teambuilding, heerlijke catering en een stevig feestje achteraf. Bedankt! 💛

De Mount Everest in de event sector
Ik kan niet genoeg lof uitspreken over To The Point Events. Van het eerste contact tot het laatste moment van ons evenement, het hele proces was vlekkeloos. Het team is uiterst professioneel, creatief en supergoed georganiseerd.
Ze luisterden naar onze wensen en zorgden ervoor dat alles perfect op elkaar werd afgestemd. Wat ik vooral waardeerde was hun vermogen om flexibel in te spelen op veranderingen en onverwachte situaties. Er werd altijd snel geschakeld en nooit werd er paniek gevoeld — dat gaf ons als klant enorm veel vertrouwen.
De gasten waren ontzettend enthousiast over de locatie, de sfeer, en de algehele uitvoering van het evenement. Ik zou To The Point Events zonder enige twijfel aanraden voor elk type evenement — van kleine vergaderingen tot grootschalige feesten. Ze maken van elk evenement een beleving die bijblijft!

Bechtle Workplace Summit
Eind september organiseerden we onze tweede Bechtle Workplace Summit, en dit voor de eerste keer met To The Point Events als partner. We vroegen hen om samen met ons een event te organiseren voor een speciaal IT-publiek, met een hele reeks partners die allemaal een plekje moesten krijgen in het geheel.
Het hoogtepunt? Drie prachtige experience greenhouses, opgezet in een toffe markthal. De locatie was top en alles kwam mooi tot zijn recht zoals we het hadden uitgedacht. To The Point Events gaf ons niet alleen advies waar we echt iets aan hadden, maar zorgde er ook voor dat we op de dag zelf met een gerust hart konden genieten. Want laten we eerlijk zijn: zo’n dag is altijd hectisch, vol onverwachte situaties die opgelost moeten worden. Maar Jan en zijn team gaven ons echt het gevoel dat álles onder controle was en dat we zelfs de grootste problemen konden tackelen. En dat deden ze ook!
Het resultaat? De dag verliep soepel, klanten en collega’s hadden het naar hun zin, en het event was een groot succes. Natuurlijk hebben we weer wat learnings meegenomen voor volgend jaar – er is altijd ruimte voor verbetering. Maar één ding is zeker: we zijn super tevreden over To The Point Events als partner. Ze waren altijd beschikbaar, stonden klaar om ons te ondersteunen en brachten de nodige fun met hen mee. Tussen alle drukte door hadden we zelfs tijd voor wat gezellige selfie-momenten, waardoor de dag onvergetelijk werd!
Dank aan Jan en het hele team voor een top event. Hopelijk kunnen we dit volgend jaar nog eens over doen 😉

Brussel Brost x To The Point Events
Vanaf het eerste moment kregen we de indruk dat niets onmogelijk was - en dat bleek ook zo. Ze waren altijd bereikbaar en hadden op elk moment meerdere, creatieve oplossingen achter de hand. We hebben genoten van de samenwerking met To The Point Events, dat zowel professioneel als persoonlijk een blijvende indruk op ons achterliet!

40 jaar Prik&Tik
Voor de organisatie van ons 40 jaar Prik&Tik feest hadden we vanaf het begin hoge standaarden gesteld .To The Point Events , met Robin Paesen als drijvende kracht voor ons event , heeft onze verwachtingen , meer dan overtroffen ! Wat ‘ n organisatie en wat een resultaat ! Alle genodigden waren ook Op&Top tevreden en zelfs omvergeblazen ! Daar drinken we eentje op ! 🥂

Een onvergetelijke samenwerking voor SKF’s 30ste Verjaardag
Namens SKF willen we To The Point Events hartelijk danken voor de fantastische organisatie van ons driedaagse evenement ter ere van SKF’s 30ste verjaardag in Tongeren.
Jullie creativiteit, professionaliteit, oog voor detail en toewijding hebben het tot een onvergetelijke ervaring gemaakt.
Reinhilde en Jan, het was super fijn om met jullie samen te werken.
We kijken uit naar meer succesvolle samenwerkingen in de toekomst!

Een FEEST om mee samen te werken!
Werken met To The Point Events was in 1 woord fan-tas-tisch; ze zijn praktisch perfect in elk opzicht! Ze weten van aanpakken met de nodige finesse en kalmte, waardoor elk evenement naadloos verloopt van A tot Z. Het gaat allemaal super vlotjes: je zou zweren dat ze een toverstafje gebruiken. :-) Kortom, het is een echt 'feest' om met hen te werken - letterlijk en figuurlijk! Twee duimen omhoog voor deze feestmeesters!

Perfect georganiseerd - Veel aandacht voor elk detail
Sterk aanbevolen: To The Point Events heeft ons evenement (4 dagen in totaal, ons verzoek slechts 2-3 weken van tevoren, dus vrij snel) perfect beheerd, met aandacht voor werkelijk ALLES, altijd bereid om proactieve oplossingen voor te stellen of te luisteren en de organisatie bijwerken op basis van onze werkelijke behoeften. Onze gasten en wij als team hebben met veel plezier samengewerkt met het evenementenbureau!

Knauf 50 years - een onvergetelijke avond dankzij TTPE
👏 Alle lof voor Reinhilde, Anneleen en de rest van het team!
Voor de organisatie van ons jubileum-evenement konden we rekenen op hun professionalisme, pro-activiteit en snelle reactie op al onze behoeften.
Ze begrepen onze visie perfect en vertaalden die moeiteloos naar een onvergetelijke ervaring. 💡 Ze gaven niet alleen antwoord op onze vragen, maar kwamen ook met creatieve suggesties om het evenement te verbeteren. Of het nu ging om e-mails 📧 of last-minute veranderingen, ze stonden altijd klaar om te helpen. 🤝
Hoewel ze op dit moment (nog) geen Franstalige medewerker hebben, willen we toch benadrukken dat hun diensten uitermate geschikt zijn voor prospectie in Wallonië en Brussel.
Kortom, we zijn ontzettend dankbaar voor hun uitstekende werk! We kijken uit naar toekomstige samenwerkingen en bevelen hen ten zeerste aan. 👍

En echte PARTNER voor je event.
Wij hadden het genoegen de afgelopen periode enkele keren met To The Point Events samen te werken, voor verschillende events. Keer op keer blinken ze uit door hun flexibiliteit, inzet en vermogen om kalm te blijven in stressy situaties. Een absolute aanrader.

Geweldige ondersteuning bij onze opendeurdag door ToThePointEvents!
ToThePointEvents heeft een geweldige ondersteuning geboden tijdens onze opendeurdag. Ze waren professioneel, betrokken en luisterden goed naar onze wensen. De organisatie en coördinatie waren uitstekend, met aandacht voor elk detail. Ze waren creatief en zorgden voor unieke en gedenkwaardige ervaringen. De flexibiliteit en aanpasbaarheid van ToThePointEvents waren indrukwekkend. De medewerkers waren vriendelijk en attent, en creëerden een positieve sfeer. Kortom, ik beveel ToThePointEvents ten zeerste aan als betrouwbare en creatieve evenementenpartner die onze opendeurdag tot een onvergetelijke ervaring heeft gemaakt.

Een aangename en professionele samenwerking – een prachtig feest met een gouden randje !
Een evenement organiseren voor een grote groep mensen vereist deskundigheid en ervaring. En dit is nu net wat Robin en Reinhilde en het team van To The Point Events brengen. De samenwerking verliep in een zeer aangename sfeer. Geen enkele vraag is teveel.
Zelfs niet toen Corona even weer bijna roet in het eten kwam gooien en we de datum van ons feest dienden te verplaatsen. Het team heeft hierop heel constructief gereageerd en meegewerkt !
Een ander groot voordeel aan een samenwerking met To The Point Events is, dat tijdens de avond alles zo professioneel verloopt dat er alle ruimte is voor ons om te relaxen en te genieten. Want dat was het echt, genieten !
Het team is echt een goed geoliede machine van happy en blije mensen, mooi om naar te kijken en fijn om mee samen te werken !
Activiteiten To The Point Events
- Activiteitsregio's:
- Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Belgium
- Activiteiten:
- Teambuilding en bedrijfsuitjes | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries
- Trefwoorden:
- evenementen | evenementen organiseren | bedrijfsfeest organiseren | eventbureau | organisatie congressen | evenementenorganisatie | organisatie bedrijfsevenementen | feest organiseren | bedrijfsfeest organisatie | bedrijfsuitjes | evenement organiseren | congresbureau | bedrijfsevenementen | organisatie feest | bedrijfsfeesten organisatie | bedrijfsfeest | bedrijfsuitstap | bedrijfsuitje | productlanceringen | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsevenement organisatie | bedrijfsfeesten | organisatie evenementen | teambuilding activiteit | evenementenkantoor | evenementenbureau | evenement organisatie | congres organisatie | bedrijfsevenementen organiseren | personeelsfeest | evenementenbureaus | organisatie bedrijfsfeesten | organiseren van een evenement | evenementbureau | teambuilding activiteiten | organisatie seminaries | congres organiseren | teambuilding | feest organisatie | organisatie bedrijfsfeest | familiedagen | evenementen organisatie | congresorganisatie | organisatiebureau | productlancering | feesten organiseren | bedrijfsfeesten organiseren | organisatie evenement | feesten organisatie | organisatie feesten | bedrijfsevenementen organisatie | organisatie bedrijfsevenement | organisatie congres | beurzen | klantenevenement | opendeurdagen | congressen organiseren | feesten | incentives | thema event | beurs | openingen | spel zonder grenzen | seminarie organiseren | congressen organisatie | seminaries organisatie | seminarie organisatie | seminaries organiseren
Nieuws

TribeBuilding werkt voor elk bedrijf

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Succesvolle kick-off in 2025? Ontdek 5 uitdagingen en tips

Waarom een medewerkersdag cruciaal is voor jouw bedrijf?

Het TTPE-schip vaart verder met drie kapiteins

Team TTPE betovert meer dan 14.000 People of Tomorrow

To The Point Events en SKF scoren internationale hattrick

De Hasselt Studenten Regatta, een uniek sportevent op hoog niveau

Hans Anders & To The Point Events, good vibes only

To The Point Events behaalt 5de 'Certificate of Excellence' op rij

1+1=3; Bedrijfsbezoek gecombineerd met een familiedag is een succesvol concept

To The Point Events zit vol energie

TTPE aan de slag met 'Sustainable Development Goals' (SDG's)

TTPE gaat 'full force' & groen

Tribebuilding: het vormen van een (h)echt team!
To The Point Events lanceert de Tribe Box!
Digitaal is dan wel het nieuwe normaal, maar stay connected. Met een Tribe Box op maat versterk je jouw verhaal & laat je appreciatie voelen. Het is de ideale tool om jouw employer branding te verhogen. To The Point Events inspireert & ontzorgt je graag met jouw Tribe Building. Check www.inspireyourtribe.be



Deze week twee straffe producties in onze hybride pop-up studio: het Corda Theater.
Dinsdag mochten we LRM ontvangen , met een virtuele meeting (als coronaproof alternatief voor hun personeelsvergadering) & aansluitend een digitale escape room als teambuilding. Donderdag was er het bijzonder interessante webinar van Essers met oa Jill Peeters als gast.
Het blijft bijzonder gek om voorlopig meer schermen dan mensen in ...




Prachtige foto, maar vooral mooi concept!
1 Like
To The Point Events