Waarom samenwerken met een eventkantoor? Klant aan het woord

Waarom samenwerken met een eventkantoor? Klant aan het woord

"Na meer dan 15 jaar was het tijd om onze jaarlijkse klanten-beurs in een nieuw kleedje te stoppen. We wilden er voor zorgen dat onze klanten - zelfstandige winkeliers - niet alleen producten kopen, maar ze ook écht beleven..."

 

"Geen senicure dachten we. Daarom gingen we op zoek naar een ervaren partner", vertelt Nele Douce, Marketing Manager bij SPAR (Lambrechts). Via ons netwerk kwamen we in contact met To The Point Events.


“Na een aangename eerste meeting waarin ze vooral luisterden naar onze 'uitdagingen' en een gericht plaatsbezoek, kregen we een uitgewerkt concept dat er ongeveer 'boenk op' was. Ze slaagden erin om onze wensen te combineren met de beperkingen die de locatie met zich meebracht. En dat binnen een verantwoordbaar budget. Niet alleen de voorbereidingen verliepen vlot, maar ook de praktische uitwerking en de begeleiding tijdens het event zelf waren op en top!”

 

Bart Koninckx vult graag aan: "Onze filosofie is dat we er zijn om onze klanten te ontzorgen. Wij houden ons bezig met de lasten van een event, zodat de klant zoveel mogelijk lusten kan beleven.”

 

"De kleine last-minute stress-momentjes hielp het team van To The Point Events met de glimlach de wereld uit en zo toverden ze ook bij onze klanten een grote glimlach op hun gezicht. En tevreden klanten... daarvoor deden we het! Dus nogmaals: DANK JE WEL aan het hele TTPE-team voor jullie professionalisme, engelengeduld, alle creativiteit & energie, de humor, het blijven gaan! Wij zijn alvast overtuigd en werken ook volgende keer graag met dit eventkantoor samen!”, sluit Nele af.

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties