Hostessen
Een hostess nodig voor je evenement? Of misschien wel een heel team hosts en hostesses? Op deze pagina vind je een handig overzicht van de belangrijkste hostessenbureaus, net als hostessen voor beurzen. Je vindt vast en zeker de partner die je nodig hebt! Verder zoeken is niet nodig.
MaisonRouge
MaisonRouge is een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten.
Challenge MC
Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.
The Frontline Company
The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...
BC Hospitality Services
Help! U hebt nog hostessen nodig voor uw evenement van morgen? Of er zijn last minute nog enkele wijzigingen gebeurd die de planning van uw event in de war sturen? Geen nood, contacteer ons en ervaar de flexibiliteit waarvoor BC bekend staat!
Radarwerk
Radarwerk neemt je crewzorgen uit handen. Wij organiseren crewprojecten met studenten en volunteers. Uniek is onze expertise in crewmanagement op events: van behoefteanalyse over coaching tot nazorg.
Deltaworx
Deltaworx, opgericht in 2012, is gespecialiseerd én erkend in het uitzenden van kwalitatief, goed opgeleid studentenpersoneel.
Hands 4 Events bvba
Hands 4 Events levert professionele stagehands, stewards, ticketcontroleurs, parkeerbegeleiders en hospitality medewerkers.
Studer Agency Events
De juiste evenemenSen voor jouw project!
Agence C
Agence C staat in voor all round event staffing. Denk maar aan hostesses, waiters, event models, stagehands, parkingboys, barpersoneel of brand ambassadors.
Beursleads
Maximaal rendement uit beursdeelname voor exposanten. De eeuwenoude handelsvloer blijft een plek voor het echte ontmoeten, zaken doen.
Step-Up catering & event crew
Sinds april 2013 is Step-Up een trouwe partner van verschillende cateringbedrijven en evenementenbureaus. Sindsdien leveren wij de beste service dankzij ons professioneel personeel. Elke klant kan rekenen op een topteam dat wij voor u samenstellen.
Partyfun by kwadraad
Party-Fun is het meest actieve artiestenbureau op vlak van animaties en artiesten voor bedrijfsfeesten, shoppingcentra, evenementen en privéfeesten. Party-Fun is een erkend artiestenbureau met een zeer groot aanbod.
3vents bvba
3vents is een evenementenbureau met maar één missie: u een unieke ervaring laten beleven. Wij streven ernaar om voor elke klant een passend event te organiseren.
Hostess4you
Hostess4you is een hostessservice waarbij de inzet van hostessen tijdens beurzen en evenementen van toepassing is. Hostess4you heeft een kantoor in Nederland en in Duitsland. Hostess4you werkt met ervaren mensen waarbij fotos voor het maken van een select
A List Agency
Of het nu gaat om een privé- of bedrijfsevenement, een modeshow of uw volgende campagne, wij helpen u om de perfecte match te vinden.
Mise en Place België
In 20 jaar zijn we gegroeid tot een internationaal erkend uitzendkantoor voor de horeca dat zich gespecialiseerd heeft in piek- & ziekbezetting in hotels, restaurants, congresgebouwen, evenementen en bij cateraars.
Field&Concept
Field & Concept was born 29 years ago and is today an established value in the field marketing sector.
Hostess-Select bv
Agentschap van onthaalhostessen voor beurzen, congressen, evenementen, openingen, promoties, ...
First In Line
Na meer dan een decennium actief te zijn in de evenementensector, bulkt ons bedrijf van ervaring. Graag staan wij u dan ook bij in een consulterende rol om uw evenement, van feest tot festival, tot een goed einde te brengen.
Co-Motion Agency
Samen met u zorgt Co-motion ervoor dat uw bedrijf, evenement of merk de aandacht krijgt die het verdient. Om te zorgen dat de opdracht succesvol verloopt, denken wij met u mee over de uitvoering, de inkleding en de vele andere praktische details.
Mowa models
Wie bieden alle faciliteiten aan voor Catwalk events tegen een betaalbaar tarief. Wij hebben top modellen voor alle soorten fotoshoots met of zonder fotofraaf. Onze modellen zijn ook beschikbaar voor hostessenwerk op beurzen of events
The Cast: We Create Characters
TheCast gaat steeds opnieuw op zoek naar accenten die uw branding en personalisatie sterker naar voren laten komen. Wij realiseren uw vraag, op maat.
Promotion Partners
Promotion Partners is dé personele dienstverlener voor (sales)promoties en events sinds 1978. Wij bieden ervaren en getraind verkooppersoneel op flexibele basis in de branches mode, cosmetica en retail.
Van Dongen Events
Van Dongen Events verhuurt en exploiteert garderobes/vestiaires op zowel publieksevenementen als bedrijfsevenementen en is daarmee het enige bedrijf in de Benelux dat volledig gespecialiseerd is in de totaaloplossing voor garderobes voor evenementen.
Danique Dance & Entertainment
Danique Dance & Entertainment biedt een groot netwerk van hosts, hostesses, dansers, modellen, entertainers en acts.
Proteine Events
ProTéine is een nationaal en internationaal bureau gespecialiseerd in evenementen- en horecapersoneel voor allerhande evenementen of beurzen.
Beaumonde Hospitality
Beaumonde Hospitality verzorgd hosts en hostesses voor events, beurzen, congressen, bruiloften, privé diners, bedrijfsfeesten, winkelopeningen en nog zoveel meer.
Esengo Team
ESENGO TEAM is een people agency die zich inzet om evenementen te ondersteunen met gemotiveerd event-personeel. Van vlotte hosts en hostessen, sterke stagehands tot geraffineerde fotografen.
CD PUB
CD PUB, opgericht in 2002 en met zijn ervaring op het gebied van massadistributie, biedt u zijn expertise en knowhow bij de implementatie van uw fieldmarketingprojecten: commerciële animatie, merchandising, sales force.
Six Stars Agency
Bij Six Stars Agency komen events en hostesses samen. Verwacht van ons de klassieke hostessenservice, maar dan nét een beetje anders. Extravagant, elegant, chique en ambitieus.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.57/10. Gebaseerd op 77 reviews over bedrijven in de categorie 'Hostessen'.
The Frontline Company
Good job
We willen graag onze dankbaarheid uitspreken voor de fantastische hostessen die aanwezig waren op onze beurs. Hun professionaliteit en enthousiasme hebben een groot verschil gemaakt.
De hostessen waren niet alleen vriendelijk en benaderbaar, maar ook goed geïnformeerd over onze producten en diensten. Ze verwelkomden bezoekers met een glimlach en zorgden ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelde. Hun hulp bij het beantwoorden van vragen en het bieden van ondersteuning was van onschatbare waarde.
Daarnaast waren ze zeer proactief in het aantrekken van bezoekers naar onze stand, wat resulteerde in een aanzienlijke toename van het aantal geïnteresseerden. We hebben vele positieve reacties ontvangen van bezoekers over hun inzet en charme.
Kortom, deze hostessen hebben bijgedragen aan een succesvolle beurs en we zouden ze zonder aarzeling opnieuw inschakelen. Bedankt voor jullie geweldige werk!
The Frontline Company
Ondersteuning tijdens de GREEN beurs
Namens heel het team van Polet/De Pypere willen we Charlotte van The Frontline Company bedanken voor haar uitmuntende ondersteuning.
Ze heeft alle verwachtingen meer dan overtroffen (woorden van de directie). Was altijd bezig, zag werk, super vriendelijk, altijd glimlach, er stond nooit heel lang een leeg glas op tafel, ze ruimde zelf af en zorgde ervoor dat de bar netjes was.
Kortom meer dan een succes!
Bedankt voor de toffe samenwerking!
The Frontline Company
Fantastische service voor onze gender reveal!
Wij zijn Annelien en James en willen graag onze geweldige ervaring met The Frontline Company delen. Voor onze gender reveal leverden zij twee medewerkers die echt fantastisch werk hebben geleverd. Vanaf het eerste contact verliep de communicatie met Peter heel vlot en professioneel. Op de dag zelf waren de medewerkers niet alleen stipt op tijd, maar ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Wat ons vooral opviel, was dat ze meteen zagen wat er moest gebeuren en zonder aarzelen de handen uit de mouwen staken. Ze werkten proactief en zorgden ervoor dat alles vlekkeloos verliep. Hun professionaliteit en enthousiasme maakten de dag extra bijzonder voor ons en onze gasten. En dit alles voor een eerlijke prijs!
Wij zullen zeker opnieuw gebruikmaken van de diensten van The Frontline Company. Een absolute aanrader!
The Frontline Company
Uitstekende gastvrouwdiensten
Voor een tweedaags evenement hebben we een gastvrouw ingehuurd om onze stand te helpen beheren. De gastvrouw was zeer efficiënt en bekwaam. Ze begon meteen te helpen met het opzetten en runde de stand perfect gedurende de twee dagen, zonder dat er voortdurend herinneringen of aanwijzingen nodig waren.
Zeer professioneel en vriendelijk, ik zou het zeker aanbevelen!
Hostessen
Een hostess of host is iemand die jouw gasten van harte ontvangt. Een echte gastvrouw of gastheer geeft je evenement een persoonlijke én professionele uitstraling. Een hostess of mannelijke hostess heeft een sterke invloed op de eerste indruk die je gasten van jouw evenement krijgen. Hij of zij zorgt ervoor dat je gasten zich op hun gemak voelen. Als je een event host inhuurt, dan kun je die ook inzetten om demonstraties te geven, samples te laten uitdelen of je gasten te voorzien van een hapje of een drankje. Op deze pagina van eventplanner.net ontdek je professionele hostessenbureaus die de diensten van hosts, hostessen en ander personeel aanbieden.
Gastheer inhuren, gastvrouw inhuren voor je event?
Je zoekt hosts en hostessen voor je beurs, persco, productlancering, seminar of festival? Naast de typische taken van een hostess zoals het visitekaartje van je organisatie zijn en aanspreekpunt voor de gasten, kun je de event host job ook inzetten voor aanvullende taken. Voorbeelden hiervan zijn het beheren van de vestiaire of garderobe tijdens je event, het assisteren bij de registratie (scannen en controleren van toegangskaarten en het aangeven van polsbandjes of event lanyards). Ook het uitdelen van programmaboekjes of het verspreiden van promotiemateriaal aan je (VIP)-gasten kun je met een gerust hart overlaten aan een professionele event hostess of gastheer.
Hostessen voor beurzen nodig?
Het belang van een goed opgeleide hostess of gastheer als deel van je standpersoneel kan op een beurs nauwelijks onderschat worden. Ze zorgen er mee voor dat je investering gaat renderen doordat ze je bezoekers meteen aanspreken en ze hen op een efficiënte wijze verder helpen. Communicatief vaardig, meerdere talen spreken, ogen op de rug en een representatieve uitstraling zijn de belangrijkste troeven die je inschakelt als je een hostess voor een beursstand inhuurt. Ben je zelf een beursorganisator? Dan kun je ook als beursondersteuning gastheren en -vrouwen inschakelen om de vragen van je bezoekers te beantwoorden en ervoor te zorgen dat ze begeleid worden naar de juiste stand. Partijen die je van dit goed opgeleid personeel voorzien, die vind je in onderstaande lijst.
Partners die je helpen een promoteam samen te stellen, of die voor de beveiliging zorgen op je evenement, vind je trouwens ook bij eventplanner.net.
Jij gaat een host of een team event hosts inhuren?
Overtuigd dat het inzetten van een hostess of een team hosts en hostessen toegevoegde waarde biedt voor jouw evenement? Misschien denk je nu, die rekruteer ik snel even bij elkaar. Samenwerken met een professionele partner heeft echter een belangrijk voordeel. Een echt hostessbureau gaat altijd voor de beste match tussen jouw merk en de gastheer of gastvrouw. Uiteindelijk zijn het deze dames en heren die de belangrijke taak hebben jouw merk te vertegenwoordigen. Check onderstaande lijst, daar vind je vast en zeker de leverancier die bij jouw event beleving past.
Jouw hostess bedrijf op eventplanner.net?
Wist je dat een bedrijfspagina aanmaken op onze website volledig gratis is? Enkele eenvoudige handelingen via onderstaande knop en je voegt jouw hostessenbureau toe aan deze lijst. Waarom zou je dat doen? Op een heel efficiënte manier bereik je je doelgroep. Elke dag bezoeken duizenden event organisatoren onze website, en heel wat van hen zijn op zoek naar event hostess en hostessbureaus. Niet twijfelen, gewoon doen dus. Meer marketing advies nodig? Neem contact met onze marketing experts. Wij helpen onze klanten graag met een unieke marketing aanpak. Contacteer ons via deze website voor een vrijblijvende offerte.
Tags: hostessen, hostesses, hostess, onthaalhostessen, hostes, onthaalhostess, meertalige hostess, meeting hostess, onthaal, senior host, senior hostess, hostess sportevenementen, hostess opendeurdagen, nightlife hostess, hostess boeken, hostess west vlaanderen, hostess oost vlaanderen, ...