Concertorganisatie
Concertorganisatie? Daar komt heel wat bij kijken! In onderstaande lijst vind je de concertorganisatiepartners die je nodig hebt om jouw concert puik te organiseren. Deze bedrijven begeleiden je van begin tot einde, van concept tot schoonmaak.
Double MP bv
Wij van Music Maestro Please stappen graag met jou in een unieke wereld. Een wereld die je misschien een beetje, juist heel goed of net helemaal niet kent. Een wondere wereld die wij jou graag beter leren kennen.
Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.
Cum Laude Events
Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.
Concreat bvba
Concreat Events is een creatief en dynamisch evenementenbureau, dat uitblinkt in het produceren van unieke events voor interessante en trouwe klanten.
Lucky Lemon
Lucky Lemon is een jong en citroenfris bureau gevestigd in Gent. We hebben een hart voor branding, popmuziek en originele feestconcepten.
The WoW Company
Welkom in de kleurrijke wereld van The WoW Company! Wij zijn een ambitieus evenementenbureau met een zeer enthousiast, creatief en ervaren team voor wie de eventsector geen geheimen geeft.
Creative Star Full Service Corporate Event Agency
Waar een ander event agency stopt, komt Creative Star pas goed op dreef voor het organiseren van uw incentive reis, corporate event, teambuilding, personeelsfeest, het charteren van een privéjet, enz.
TVB Productions
TVB Productions is een evenementenbureau voor zowel B2B events als privé feesten.
Fast Forward
Fast Forward Events, uw organisatie bureau en evenementenbureau.
TaskoMania - Event production & Support
TaskoMania richt zich op de organisatie en/of ondersteuning van alle mogelijke evenementen, dit gaande van bedrijfsevenementen tot huwelijken, familiefeesten tot festivals, bedenk het zo gek maar en wij gaan de uitdaging aan. TaskoMania zot van uw event.
Studio Unboxed
Studio Unboxed is een full-service evenementenbureau. Ons team levert steeds creatieve en originele concepten af. Organisatie van bepaalde onderdelen of een uitwerking van A tot Z.
TheaTech
TheaTech is je ideale partner bij het organiseren van je event. Gaande van technische ondersteuning tot de volledige organisatie van je evenement.
Conrad Consulting nv
Special Events Engineering - incentives, seminaries, congressen, job-events, animatie, themafeesten, jubilea, beurzen, personeelsfeesten, overheidsopdrachten, teambuilding, opendeurdagen, trouwfeesten, ...
Partyfun by kwadraad
Party-Fun is het meest actieve artiestenbureau op vlak van animaties en artiesten voor bedrijfsfeesten, shoppingcentra, evenementen en privéfeesten. Party-Fun is een erkend artiestenbureau met een zeer groot aanbod.
Step in Live
Step in Live's missie is om uw event ideeën volledig in handen te nemen zodat u zich geen zorgen meer moet maken over het technisch en logistiek aspect.
Musical Evasion srl
Musical Evasion (by Hacienda Projects Bvba) is een dynamisch en meertalig bedrijf, gespecialiseerd in de creatie, de organisatie en de realisatie van muzikale evenementen op maat.
Creationz
Wij zijn een full-service evenementenbureau, dat organiseert met passie, knowhow en strategie. We creëren een unieke en vooral creatieve toegevoegde waarde voor kleine, middelgrote en grote bedrijfs- of B2B-evenementen, expo’s, beurzen, lanceringen enz...
Idoneo events
ComEmotion
Evenementenkantoor voor evenementiële COMmunicatie en bedrijfsevenementen. Eén doel EMOTION: events die emoties opwekken bij bezoekers, genodigden, … Specialiteit creativiteit, logistieke ondersteuning, algemene event services.
TC Productions
TC Productions transformeert de manier waarop evenementen worden georganiseerd, uitgevoerd en ervaren. Ons getalenteerde en creatieve team creëert unieke en onvergetelijke ervaringen.
Koning K
Muziek? Events? Materiaal? Koning K is gespecialiseerd in het organiseren van evenementen op maat en zorgt voor u en uw evenement van A tot Z.
Philippe Draps BV
prestagency
Het Parijse evenementenbureau ontwerpt elk nieuw evenement, virtueel, hybride of fysiek, als een onvergetelijke ervaring.
Festor
Wij zijn een event management & productie studio. We produceren evenementen, maar bovenal creëren we evenementen met betekenis.
The Music Office BV
The Music Office is een een full-service entertainmentbedrijf dat gespecialiseerd is in de ondersteuning en ontwikkeling van de creatieve carrières van artiesten en producties.
Beat Venues
be•at faciliteert elk jaar meer dan 750 concerten, shows en voorstellingen in haar 4 arena’s en 3 theaters in België.
Groep Arthur
Bij Groep Arthur zijn we elke dag met veel goesting in de weer om strategieën van organisaties te vertalen in onvergetelijke belevingen.
Eleven3
Onze creatieve concepten zijn ontworpen om rekening te houden met alle wensen van de klant.
International Artists Holland
Management en boekingen van nationale & internationale artisten.
Beo
Beurzen, Events en On-field communicatie
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.62/10. Gebaseerd op 138 reviews over bedrijven in de categorie 'Concertorganisatie'.
Sylvester
Snel, betrouwbaar en sympathiek!
Bednet bestaat in 2024 20 jaar en dat wouden we vieren. Sylvester hielp ons om een event op poten te zetten in het Vlaams Parlement. Vanaf de start van de samenwerking deden ze veel moeite om erg iets mooi van te maken dat paste binnen ons budget en het idee dat we voor ogen hadden. Ook gaven ze duidelijk de deadlines aan en wat we van de dag konden verwachten. Stijgingen (of dalingen) in prijs werden op voorhand afgetoetst. Ook de dag zelf hadden Jason en Lieselotte alles onder controle en namen taken op om ons te ontzorgen. We kregen van de aanwezigen veel complimenten over het event. Een aanrader om mee samen te werken!
Sylvester
Circular State of the Union
We werkten al eerder naar tevredenheid samen met Sylvester. Ook voor ons community event Circular State of the Union 2024 deden we een beroep op hen. Hun professionaliteit, ruime ervaring en proactieve houding, zorgen voor gemoedsrust bij de organisatie van grote events. Zowel in de voorbereiding als tijdens het event zelf zijn ze een betrouwbare partner. Daarnaast appreciëren we ook hun vlotte en heldere communicatie.
Cum Laude Events
Perfect georganiseerde familiedag
Gezellige familiedag bij HARIBO Kontich. Bij HARIBO zijn we enorm trots op onze producten én op onze mensen. En ook onze mensen zijn trots op het werk dat ze doen, dat lieten ze ook graag zien tijdens de familiedag. Afgelopen zaterdag mochten we meer dan 300 collega's en hun familieleden verwelkomen voor een exclusieve rondleiding in onze fabriek in Kontich, waar de lekkerste Chamallows worden gemaakt. Het werd een fantastische dag vol plezier en mooie herinneringen voor groot en klein. Iedereen kon met eigen ogen zien hoe onze heerlijke Chamallows gemaakt worden en uiteraard mocht alles geproefd worden, rechtstreeks vanaf de productieband! De kinderen genoten van de spekken, maar ook van andere dingen die we samen met Cum Laude hadden georganiseerd zoals de springkastelen, een ballonnenclown en zelfs een spekjeszwembad! De foodtrucks zorgden voor heerlijke hapjes en iedereen vertrok met een glimlach en goed gevulde goodiebag. Een dikke merci aan Annemie van Cum Laude voor het perfect organiseren van deze familiedag. We hebben nooit zoveel complimenten gehad achteraf. Graag tot een volgende keer.
Sylvester
Expertmeeting i.f.v. het Belgisch Voorzitterschap van de EU
In het kader van het Belgische voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie, organiseerde Sport Vlaanderen een informele expertmeeting over “(Digitale) oplossingen om de ongebonden atleet/sporter meer te betrekken" in Sport Vlaanderen Brugge op 25 en 26 april 2024. Voor de organisatie van deze tweedaagse expertmeeting deden we beroep op Sylvester Events. De communicatie met Marjon, Stefan en Lieselotte verliep van bij de start zeer vlot en constructief. Lieselotte was ons voornaamste aanspreekpunt en de eerste coördinator (naast onszelf) voor de organisatie van de expertmeeting. Zij kwam vaak met creatieve ideeën en dacht aan zaken waar wij in eerste instantie niet zouden aan denken. Daarnaast werd ook steeds duidelijk gecommuniceerd over het verwachte budget en welke beslissingen/toepassingen hier een impact zouden op hebben. Samen zijn we er in geslaagd om een zeer succesvolle expertmeeting op poten te zetten, dus we kijken zeer tevreden terug op de samenwerking met Sylvester Events.
Concertorganisatie
Er komt heel wat kijken bij concerten organiseren. Lijst al maar op: je moet rekening houden met het boeken van bands, de zangers en zangeressen, een buitenlocatie of de concertzaal, alle nodige technische infrastructuur, audiovisueel materiaal, catering, vergunningen voor je concert gig, verzekeringen, de verkoop van je kaartjes organiseren, ticket templates aanmaken en nog veel meer. Gelukkig kun je rekenen op onderstaande bedrijven. Zij zorgen ervoor dat je concertorganisatie een fluitje van een cent wordt en jouw concert er eentje zal zijn met een blijvende impact.
Hoe pak je dat aan, een concert organiseren?
Natuurlijk start je met na te denken over wanneer en waar jouw concert gaat plaatsvinden. Verder weet je best wie je publiek is, welke muziek zij verwachten en hoe lang je custom concert duurt.
Op tijd plannen is cruciaal bij de organisatie van een concert, zeker als je een event in een tent of de openlucht organiseert, reserveer je best extra voorbereidingstijd. Je moet de noodzakelijke vergunningen aanvragen en misschien wil je ook wel wat subsidies scoren. Je hebt ook tijd nodig voor het opzetten van de productie, de repetitie en voor de nodige online en offline reclame en public relations. Na je concert reserveer je best je agenda voor administratie en het verspreiden van foto's en opnames, je aftermovie. Een overzicht over je totale planningsproces behoud je met professionele eventplanningsoftware.
Om ook over na te denken ruim op voorhand: heeft de door jou gekozen concertlocatie medewerkers of moet jij je eigen team samenstellen? Denk daarbij bijvoorbeeld aan een ervaren team voor licht en geluid, mensen voor de catering en drank, security, een poetsploeg, de fotoreportage door een eventfotograaf, een videoreportage door een ervaren videograaf, ...
En dan is er ook nog het financiële plaatje bij een concertorganisatie. Hou je budget bij het organiseren van een concert goed in de gaten. En zet de inkomsten (verwachte aantal betalende gasten op jouw evenement, sponsoring, merchandise opbrengsten en opbrengsten uit voeding en drank) ten opzichte van de kosten (zoals zaalhuur, gages van de muzikanten, security, techniek, verzekeringen, reclame- en publiciteitskosten en andere productiekosten).
Je concert afgelopen, je werk klaar? Helaas! Naast de schoonmaak staat er nog het een en ander op je agenda. Vergeet zeker je muzikanten, je publiek en je team niet te bedanken. Na afloop van het optreden is het belangrijk om jouw evenement goed te evalueren. Hoeveel deelnemers had je, is je bereik op je sociale media vergroot, hebben meer mensen zich ingeschreven voor je nieuwsbrief en communicatie? Gebruik je foto's, filmpjes en andere content en bewaar ze ook allemaal zodat je deze op een later moment opnieuw kunt gebruiken. Haal ook je rekenmachine boven. Klopte je budget, wat was duurder en wat goedkoper?
Jij zoekt een concertorganisator of festivalorganisator?
Je gaat een concert of festival op maat organiseren? Hoe selecteer je de juiste partner in concertorganisatie voor jouw evenement, of dit nu een indoor of outdoor concert is? Simpel: je consulteert onderstaande lijst als je een optreden gaat organiseren. Met de filters vind je nog sneller een bedrijf dat je kan helpen. Hoe ben je dan zeker dat het een betrouwbare partner is? Daarvoor lees je de reviews. Uren het internet afspeuren en al je contacten opbellen voor een referentie is daardoor verleden tijd.
Jouw bedrijf in concertorganisatie in deze lijst?
No time to waste! Zou je graag jouw bedrijf in dit overzicht terugzien? Dat kan kosteloos! Maak snel je bedrijfspagina aan. Een paar drukken op de knoppen, sprekende beelden en overtuigende teksten opladen en je bent vertrokken. Waarom zou je dat doen? Simpel, dagelijks doorspitten talloze mensen die een optreden gaan organiseren deze lijst.
En ben je op zoek naar nog meer marketingoplossingen die jouw doelgroep naadloos bereiken, bijvoorbeeld via social media? We bieden allerlei oplossingen aan om jouw onderneming in de kijker te zetten en zo genereer jij eenvoudig nieuwe leads!
Tags: concertorganisatie, concerten organiseren, concert organiseren, concert op maat, ...