Privéfeesten organisatie
Ga je een feest organiseren? Een bruiloft, verjaardag, huwelijksverjaardag, communie of lentefeest organiseren? Alle redenen zijn goed om te feesten! Deze evenementenbureaus zorgen ervoor dat alles naadloos verloopt tijdens jouw privéfeest.
JADA events
Open uw Blik en ontdek het geheim van uw volgende event...
Double MP bv
Wij van Music Maestro Please stappen graag met jou in een unieke wereld. Een wereld die je misschien een beetje, juist heel goed of net helemaal niet kent. Een wondere wereld die wij jou graag beter leren kennen.
KonseptS Events
Met meer dan 13 expertise jaren op de teller en een duidelijke profilering dat we écht anders zijn dan de andere eventkantoren bouwen we elke keer weer aan het JUISTE event voor onze klanten.
Perfect Plus Event Productions
Perfect+ biedt een gevarieerd aanbod aan voor het organiseren van citygames, bedrijfsuitjes, incentives, special events, teambuilding, originele feestconcepten tot grote klasse bedrijfsevenementen in gans Vlaanderen, Brussel en zelfs in Rijsel.
Cum Laude Events
Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.
Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts
Verhuur / verkoop van horeca en partybenodigdheden. Het organiseren van een open dag voor uw bedrijf, receptie, huwelijksfeest, jubileum, beurzen, evenementen, klein of groot (tuin) feest, kortom alles is mogelijk Voor alles hebben wij voor u een op maat
Event Idee
Event Idee is een organisatiebureau die het u of uw bediende gemakkelijker maakt om gelijk welk event te organiseren.
Faculty Club
Als u samen met uw gezelschap in de allerbeste omstandigheden wil vergaderen, of hen eens culinair wenst te verwennen, biedt het eeuwenoud historisch kader van Faculty Club u het passend, eigentijds antwoord.
BIZZevents bv
BIZZevents organiseert bedrijfsevenementen, opendeurdagen, productvoorstellingen, recepties, themafeesten, familiefeesten, ... en dit op maat en volgens uw budget.
Silverspoon Exclusive Catering
Silverspoon organiseert uw event met de grootste toewijding!
Amusivent
Amusivent is uw partner in de totaalorganisatie van uw feest of event. Wij onderscheiden ons door niet alleen het conceptuele en organisatorische aspect aan te pakken, maar ook de praktische uitvoering ervan.
aLBot & aLBot
aLBot & aLBot zet zijn tanden in uw copywriting, evenementen of pr-activiteiten en bijt zich vast in uw klantenrelatiemanagement met o.a. een ruim aanbod aan relatiegeschenken en promotiekleding.
Toesj! - historische evenementen
Je moet het gezien hebben. De pracht en praal van ridders. Het organiseren van hitorische, middeleeuwse evenementen, weekend, teambuildings en festivals zit diep in onze genen.
De Casteleer
Vieren is een vak en bij De Casteleer weten ze goed hoe dat moet! Ze zorgen ervoor dat de gasten hun passie voor vieren kunnen zien, proeven en voelen. Doordat alle zintuigen worden geprikkeld, creëren ze een totaalbeleving.
BlendID
Een evenement of teambuilding is niet zomaar een opdracht. Er zit een verhaal achter, er zitten mensen achter, ... Ieder van hen met eigen verwachtingen, wensen, noden,...
Gekke Jorre
Gekke Jorre is geen typische clown, ballonplooier of magische goochelaar, maar een familie entertainer van deze tijd.
Boek op eventplanner.netLucky Lemon
Lucky Lemon is een jong en citroenfris bureau gevestigd in Gent. We hebben een hart voor branding, popmuziek en originele feestconcepten.
Breakout Bandits
Bij Breakout Bandits beleef je samen met je team, vrienden of familie avontuurlijke games die verbinden, verrassen en de wereld een beetje mooier maken.
The Iconic Group
Met een hart voor gastvrijheid en de vreugde van het samen vieren, hebben we ons gespecialiseerd in het leveren van zowel volledige evenementenorganisatie als het verstrekken van kwalitatief personeel voor uw bestaande evenementen.
J&M Catering
U wenst als particulier thuis gasten te ontvangen, uw bedrijf wil een nieuwe kantoorruimte of fabriekshal inhuldigen of geeft een receptie voor haar medewerkers,… Wij nemen alle zorgen uit uw handen.
Eventsfactory
EventsFactory is een een full service evenementenbureau dat garant staat voor een professionele en originele aanpak van de meest uiteenlopende opdrachten.
Kabuki Events
Kabuki Events, hungry to make your event & brand shine!
Vannuchi Events
Vannuchi Events, professionals in Exclusieve Totaalconcepten! Wilt u een evenement om nooit te vergeten? Een themafeest dat barst van de creativiteit? Een sprookjesachtig huwelijk?
Factotum events & projects bv
Droom van een topevenement zonder ervan wakker te liggen. U in de hoofdrol wij achter de schermen, fac-totum events & projects weet van wanten!
Rent-A-Willys
Bij Rent-A-Willys boek je rondritten met authentieke willys jeeps in de streek rond Mechelen. Tijdens de zomervakantie gaan we twee dagen op pad in deze Warbird Special.
Traiteur Leconte
Wie voor de organisatie van een feest, event of ontvangst aanklopt bij Traiteur Leconte - Fleur de Sel, snuift onmiddellijk de frisse geur op van talent, doorspekt met zorg voor kwaliteit en zin voor organisatie.
Avec Plaisir Events - Mvdp vof
Avec Plaisir – Premium events & services neemt de totaalorganisatie van uw bedrijfsevent of trouwfeest op zich. Bovendien bieden wij een unieke butlerservice aan.
TVB Productions
TVB Productions is een evenementenbureau voor zowel B2B events als privé feesten.
Ballroom
Ballroom, het catchy eventbureau voor al uw events! Zoekt u enkel een locatie of wenst u de totale organisatie van uw event van A tot Z? Een particulier feest of een bedrijfsevent? Wij helpen u graag verder.
Sunset Events
A sunset is always a unique experience. And then magic happens, the moment becomes unforgettable. Like all the events we orchestrate for our clients.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.73/10. Gebaseerd op 530 reviews over bedrijven in de categorie 'Privéfeesten organisatie'.
Gekke Jorre
“Gekke Jorre” maakte het communiefeest van Rosalie onvergetelijk! ?
“Gekke Jorre” maakte het communiefeest van Rosalie onvergetelijk! 🥳
De hele familie werd betrokken en genoot van een knappe show die tot in de puntjes afgewerkt was - de heerlijke video die we nadien kregen was de kers op de taart: wat een prahctige (en erg professionele!) herinnering! 🏆
Art d'Eko Events
Duizendpoot en enthousiast
Hubertine van Art d'Eko Events is een echte duizendpoot die snel en adequaat reageert en bij onverwachte veranderingen goed kan improviseren. Vanaf de eerste bespreking tot aan de dag van het event was alles tot in de puntjes geregeld. Hubertine zorgde niet alleen voor een vloeiend en stressvrij verloop, maar bracht ook veel enthousiasme en creatieve ideeën die het event naar een hoger niveau tilden. De professionaliteit, betrouwbaarheid en passie waarmee ze het evenement tot leven bracht, zorgden voor een onvergetelijke ervaring voor alle aanwezigen.
Art d'Eko Events
Brede oriëntatie voor groepen
Hubertine van Art d'Eko Events laat zich niet snel ontmoedigen. Groepen tot 50 personen krijgen een event op maat aangeboden waarbij ze vrijwel met alle wensen rekening houdt. Dagje deskundige natuurverkenning, workshop creativiteit, museumbezoek, speciale lezing of een klein sportevenement... Hubertine organiseert het. Goede lunch, high tea of een warm buffet... het kan geregeld worden. Zoekt u een organisator voor uw familie-uitje, een personeelsdag of een kinderfeestje? Bel Hubertine van Art d'Eko Events.
Cum Laude Events
Perfect georganiseerde familiedag
Gezellige familiedag bij HARIBO Kontich. Bij HARIBO zijn we enorm trots op onze producten én op onze mensen. En ook onze mensen zijn trots op het werk dat ze doen, dat lieten ze ook graag zien tijdens de familiedag. Afgelopen zaterdag mochten we meer dan 300 collega's en hun familieleden verwelkomen voor een exclusieve rondleiding in onze fabriek in Kontich, waar de lekkerste Chamallows worden gemaakt. Het werd een fantastische dag vol plezier en mooie herinneringen voor groot en klein. Iedereen kon met eigen ogen zien hoe onze heerlijke Chamallows gemaakt worden en uiteraard mocht alles geproefd worden, rechtstreeks vanaf de productieband! De kinderen genoten van de spekken, maar ook van andere dingen die we samen met Cum Laude hadden georganiseerd zoals de springkastelen, een ballonnenclown en zelfs een spekjeszwembad! De foodtrucks zorgden voor heerlijke hapjes en iedereen vertrok met een glimlach en goed gevulde goodiebag. Een dikke merci aan Annemie van Cum Laude voor het perfect organiseren van deze familiedag. We hebben nooit zoveel complimenten gehad achteraf. Graag tot een volgende keer.
Privéfeesten organisatie
Wie denkt dat enkel bedrijven en organisaties beroep doen op evenementenbureaus als ze een feest organiseren, is fout. Er zijn namelijk heel wat privé personen die deze professionals inschakelen om een feest te organiseren. Wil je een spetterend verjaardagsfeest geven met alles erop en eraan? Of een bruiloft of trouwfeest, eentje die je nooit meer vergeet, wil je van je jubileum of communiefeest of lentefeest voor je zoon of dochter een onvergetelijke party maken? Deze evenementenbureaus organiseren de grote dag van jouw dromen.
Feest organiseren, hoe doe je dat zorgeloos?
De gelegenheid waarom je een privé feest gaat organiseren, bepaalt veel van de organisatie en de uiteindelijke uitvoering. Een communiefeest thuis vergt een andere aanpak dan eentje op een locatie. Een tuinfeest organiseren voor een pensionering is iets anders dan een feest organiseren voor een enthousiast groepje sweet sixteen'ers die het jeugdhuis op stelten zetten. Een vrijgezellenfeest organiseren voor de toekomstige bruid of bruidegom pak je net iets anders aan dan het privéfeest voor je oma die 100 wordt. Iets om rekening mee te houden.
Veel van je keuzes zullen afhangen van het beschikbare budget om je feest te (laten) organiseren. Een kleiner budget betekent misschien minder gasten, een sobere aankleding, de hapjes en drankjes beperken of een goedkopere feestlocatie kiezen. Stel op voorhand een duidelijk budget op zodat je na je feest geen maanden boterhammen met chocopasta of pindakaas moet eten.
De locatie is een belangrijk onderdeel als je een feest gaat organiseren. Grosso modo heb je twee keuzes: bij je thuis, of op een externe locatie. Thuis heb je alle spullen bij de hand, je betaalt geen huur maar je hebt meer werk bij de inkoop van hapjes en drankjes, de decoratie en de schoonmaak achteraf. Op een externe locatie wordt er meer voor je uit handen genomen en heb jij waarschijnlijk meer tijd om met alle gasten door te brengen. Het type privéfeest en het aantal gasten spelen de belangrijkste rol bij je keuze van de locatie. Wil je een indoor of outdoor tuinfeest organiseren? Zijn er dansplannen? Zijn er (jonge) kinderen uitgenodigd? Komen er minder mobiele gasten tijdens jouw tuinfeest? Hou daar in je keuze rekening mee.
Herinneringen voor later
Feest georganiseerd en je wil daarna nog verder genieten? Dat kan met foto's en video's. Je kunt een kennis vragen zo veel mogelijk leuke foto's te nemen op de party die je organiseert, of je kunt op zoek gaan naar een professionele fotograaf of cameraman. Check altijd de stijl waarin hij of zij werkt en of die bij jouw verwachtingen past. Ook heel leuk op een privéfeest: een photobooth, vooral bij een eerste communie, lentefeest, bruiloft en tijdens een vrijgezellenfeest met je beste vrienden. De gasten van je private party kunnen helemaal gratis het fotohokje in en een grappige reeks foto's maken. Ze krijgen de foto afdruk onmiddellijk mee. Met een beperkter budget kun je wegwerpcamera's neerleggen. Gasten maken dan zelf hun fotoreportage, die ze achteraf pas zien.
Ga jij een feest organiseren?
Partymood on? Dan is het tijd om een feest te organiseren! Je kunt daarbij het hele internet afzoeken, of je vrienden en kennissen bellen om referenties. Op deze pagina ben je veel sneller gesteld. In deze lijst vind je alle leveranciers die je nodig hebt om van jouw privé feest een succes te maken, van de hapjes en drankjes tot en met de schoonmaak achteraf.
Jouw bedrijf toevoegen aan onderstaande lijst: eenvoudig en efficiënt
Je bent gespecialiseerd in het organiseren van feesten en jouw evenementenbureau staat nog niet op deze lijst? Dan heb je in ieder geval geen tijd te verliezen. Voeg je bedrijf toe door een gratis bedrijfspagina aan te maken en zet jezelf in de kijker bij talloze particulieren die op zoek zijn naar een organisator voor hun privéfeesten.
Tags: feest organiseren, feesten organiseren, privéfeest, privéfeesten, privé feest, feestje organiseren, totaalorganisatie privefeest, private party, organisatie feesten voor particulieren, prive feesten, betaalbaar feestje, ...