Babyborrel Organiseren
Op zoek naar 'babyborrel organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die babyborrel organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'babyborrel organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
BIZZevents bv
BIZZevents organiseert bedrijfsevenementen, opendeurdagen, productvoorstellingen, recepties, themafeesten, familiefeesten, ... en dit op maat en volgens uw budget.
Silverspoon Exclusive Catering
Silverspoon organiseert uw event met de grootste toewijding!
Vannuchi Events
Vannuchi Events, professionals in Exclusieve Totaalconcepten! Wilt u een evenement om nooit te vergeten? Een themafeest dat barst van de creativiteit? Een sprookjesachtig huwelijk?
Feestburo
Het Feestburo, UW Feestpartner. Wij verhuren exclusief feestmateriaal voor elk event, huwelijken, communies, bedrijfsfeesten, seminaries, babyborrels enz...
den Eyck
Huwelijksfeest, familiefeest, bedrijfsfeest, seminarie, ... door onze jarenlange ervaring maken wij voor u steeds de perfecte offerte op maat. Pure gezelligheid, verwennerij en hooggewaardeerde gastronomie, dat is waar het in den Eyck om draait.
Creakleur bv
Creakleur, zorgt voor animatie op maat! Je kan er terecht voor alles wat kinderen gelukkig maakt! Evenementen, babyborrel, schoolfeest, verjaardagsfeestjes, communie, beurzen overal waar kinderen aanwezig zijn kan je op creakleur rekenen!
Mint&Memories Eventplanning
Mint&Memories Eventplanning is een Wedding- en een Personal Eventplanningservice voor elke mijlpaal in uw leven.
't Ijshoorntje Tielt
T Ijshoorntje, uw feestspecialist! U kan bij ons terecht voor de volledige organisatie van uw feest: Concept, Locatie, Decoratie, Animatie, BBQ/Grill Catering, Dessert Catering.
Eventcoach / bvba Pikland
Eventcoach is de creatieve oplossing voor decoratie of organisatie van al uw feestjes/evenementen.
aMuSe events
Bij aMuSe events kan je terecht voor het organiseren van al je feesten (Bruiloft, babyborrel, communie, verjaardag, ...).
Grand Events
Grand Events is een eigen-wijs eventbureau voor bedrijfsevenementen en privéfeesten. Eigen-wijs betekent op eigen wijze.
Poefie Entertainment
Clown Poefie: Een supergekke ballonnenclown, die écht alles kan plooien, en waarbij de kinderen zich gegarandeerd een deuk lachen. Clown Poefie is gekend van TV Oost en samen met zijn crew bezorgt hij jullie een ongekende namiddag om niet snel te vergeten
Charmehotel Kruishof LuXus
Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.
Stienel
Stienel kinderanimatie verzorgt voor jou het ballonplooien op verjaardagsfeestjes, babyborrels, schoolfeesten of een opening van een winkel.
Villa Vonk (Marijke Cornelis bv)
Villa Vonk is een kleinschalige eventlocatie en huiselijke hub voor (startende) bezielde ondernemers die samen verbinden, verbeelden en verbazen.
Maka-Maka Tiki Bar
Op zoek naar een stukje paradijs? Zeg Aloha tegen onze mobiele Tiki cocktail bar Maka-Maka die de tropische eiland vibes rechtstreeks naar jouw event brengt.
Dream Party
Dream Party is dé partner als het gaat over feest- en eventorganisatie. We organiseren elk soort event op elke gewenste locatie én op maat uw normen en wensen!
t Westgoet
Vanaf 2014 snijdt 't Westgoet, een historische hoeve die haar eigen lange geschiedenis heeft geschreven, een nieuw hoofdstuk aan.
2Organise
2Organise is een jonge en dynamische onderneming. Wij, Julie Descheemaeker en Tine Vandeputte, willen een kwalitatieve en exclusieve service aanbieden, waarin onze creativiteit uitblinkt en onze betrokkenheid en betrouwbaarheid verweven worden.
Van Der Weyden Hostessen & Feestarchitekt
Van der Weyden Hostessen en Feestarchitekt bestaat uit een vrouwenteam Martine en Celine. Met meer dan 15 jaar ervaring in B-to-B en B-to-C omgeving en als weddingplanner streven zij er naar onvergetelijke momenten te creeren.
Studio Inviteme
Ik ben Imke, geboren om feestjes te organiseren tot in de puntjes. Een netwerkevent, babyborrel, pensioenviering, communie, verjaardag, kortom: een reden voor een feestje!
Instyle Catering & Events
Samen met ons professioneel team verzorgen wij catering op maat voor al uw evenementen. Wij denken met u mee en stellen uw aan de hand van uw persoonlijke wensen, verlangens maar vooral aangepast aan het budget uw feest samen.
Domein Margaille
Ons privé-domein is te gebruiken per dag voor al uw familiefeesten, koffietafels, bedrijfsbijeenkomsten, teambuilding, barbecueparty... Vrije keuze van traiteur, evenmentenorganisatie, drankenleverancier, discobar.
Amuse Amusant (TIVA bvba)
'AMUSE', verwijst naar de heerlijke hapjes en gerechten die we voor jouw feest bereiden & 'AMUSANT' naar de sfeer die we daar rond creëren. Unieke concepten voor uw feest: van intiem privédiner tot groot event.
Meer resultaten wereldwijd
Fabulous Festivities
Met mijn perfectionisme en betrokkenheid organiseer ik zakelijke en sociale evenementen waarbij de wensen van de klant voorop staan. De planning en de uitvoering worden op deze manier uit handen genomen waardoor de klant alleen maar hoeft te genieten.
FeestHoorn ballondecoraties
FeestHoorn ballondecoraties verzorgt exclusieve ballondecoraties met bijzondere creaties van balonnen, fraaie ballonstyling in de vorm van ballonboeketten, ballonpilaren, huldebogen, erehagen of ballon guirlandes, ...
CanCanteen Houthaven
CanCanteen Houthaven kan volledig of deels afgehuurd worden voor een eigen evenement.
Schmink City
Voor groot en klein, Schmink City is er voor kindergrime, ballonartiesten en tijdelijke tattoo.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 96 reviews over bedrijven in de categorie 'babyborrel organiseren'.
BIZZevents bv
Uitzonderlijke organisatie!
Op 12/10/2024 vierden we de heropening en het 65-jarig bestaan van onze kantoren (Vanbreda Dekerf en Crelan Ternat). Dankzij BIZZ Events werd het een onvergetelijke dag! Ze zorgden voor de volledige organisatie en leverden een topfeestje af. Het personeel was zeer professioneel en behulpzaam, alles was tot in de puntjes geregeld. Bedankt, BIZZ Events, voor deze geslaagde samenwerking, beter kon niet!
BIZZevents bv
Huwelijk
Wij planden ons huwelijksfeest bij ons thuis in Dilbeek via BIZZevents. Onze keuze voor BIZZevents werd genomen op basis van de uitstekende reviews en onze ervaring op evenementen georganiseerd door hen, waar wij de afgelopen jaren op aanwezig waren. Gezien hun locatie in Lennik, konden we het op die manier ook lokaal houden.
Het is met groot plezier dat we al deze positieve noten verder kunnen bevestigen. Luc was onze hoofdcontactpersoon en maakte waar wat er op hun website beschreven staat: vertrekken van een wit blad en een zorgeloos feest organiseren.
De organisatie begon maanden op voorhand en was vanaf het begin heel concreet, van aankleding tot catering en de ruimtelijke organisatie bij ons thuis. Luc is duidelijk iemand met ervaring die zijn wereld kent. Onvermijdelijke tegenslagen werden op zeer korte termijn aangepakt met elegante en gelijkwaardige oplossingen.
Pas op de dag vóór het event beseften we werkelijk wat Luc allemaal voor elkaar krijgt. Als de Elon Musk van de eventplanning is Luc niet alleen bezig met de organisatie, maar helpt hij ook persoonlijk mee op de werkvloer, zoals met het ophangen van lampen en het tot in de kleinste details aankleden van onze locatie. Wat hem onderscheidt van Elon Musk, is dat Luc zeer bereikbaar en vriendelijk is, en geen enkele vraag hem te veel is.
Kortom, een persoonlijke aanpak en een zorgeloos feest is wat beloofd werd, en wat ook geleverd werd. Wij hadden ons huwelijksfeest niet beter kunnen voorstellen dan het feest dat BIZZevents voor ons heeft georganiseerd.
Zo houden we levenslange positieve herinneringen over aan een van de mooiste dagen van ons leven. Onbetaalbaar!
BIZZevents bv
Top organisatie van onze trouw!
Heel erg bedankt voor de perfecte organisatie van onze trouw. Alles was nog beter en mooier dan hoe we het in ons hoofd hadden voorgesteld. Dankzij BIZZevents en team hebben wij volop kunnen genieten van onze dag. Ook het eten was super lekker en heel mooi gepresenteerd! Bedankt aan jullie allemaal om er zo’n bijzondere dag van te maken!
BIZZevents bv
Huwelijk 5 juli 2024 - An adventure of a lifetime
An adventure of a lifetime was onze slagzin maar deze zin kunnen we gebruiken om te zeggen hoe geweldig we ons trouwfeest vonden! Van begin tot einde werd alles tot in de kleinste details bekeken en uitgevoerd zoals we dit voor ogen hadden. We konden onze zorgen aan de kant zetten want BIZZevents stond dag en nacht voor ons klaar. Van ceremonie tot dansfeest werd alles tot in de puntjes verzorgd. Elk klein detail werd bekeken en waargemaakt. Wij konden onze ogen niet geloven als we de afwerking zagen. De dag zelf werd alles nog mooier en zaten we in ons eigen sprookje. Een sprookje waarvan we alleen maar dromen konden, maar die ook realiteit werd. BIZZevents, Dank je wel voor alles!
Babyborrel Organiseren
Zoek je naar 'babyborrel organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan heb je geluk. Op eventplanner.be vind je maar liefst 28 leveranciers om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de perfecte organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Babyborrel organiseren: alles op één pagina
Wij hebben alle bedrijven voor babyborrel organiseren op een pagina geplaatst zodat je eenvoudig kunt selecteren. Neem een kijkje naar onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op locatie. Handig, tock?
Voor diensten als babyborrel organiseren, babyborrel, babyborrels, organisatie babyborrel, kraamfeest, baby borrel, baby borrels, bedrijfsborrel amsterdam, babyborrel gent, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.be aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf kosteloos een bedrijf toe aan deze lijst. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar babyborrel organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Gerelateerd: Privéfeesten
Artikels
10 tips voor een originele babyborrel
Een babyborrel is de perfecte gelegenheid om zowel vrienden als familie op één dag uit te nodigen om je baby aan hen voor te stellen. Zo verminder je het aantal kraam- of thuisbezoekjes en bespaar je dus veel tijd en energie.
Populaire tv-serie brengt eventplanner.be in beeld
Ook Jan Van den Bossche uit de populaire tv-serie 'Familie' op VTM gebruikt eventplanner.be /.nl. In prime time ging hij op zoek naar tips voor het organiseren van een babyborrel.
Creatief feesten zonder zorgen
Organiseer je een feest, dan draag je een grote verantwoordelijkheid. Het succes van het feest hangt af van jouw creativiteit en coördinatie. En misschien vergeet je dan zelf van het feest te genieten. Met Double You Consult wordt dat anders.
Volgens mij zijn ze de beurzensector gewoon vergeten
Sinds enkele weken kennen we een geleidelijke heropstart van de economie. Eerst de industrie. Een week later de winkels. Nu de contactberoepen. En een eerstvolgende...