To The Point Events verwelkomt 3​.​000 festivalgangers tijdens Belgian Journey in Brussel

To The Point Events verwelkomt 3​.​000 festivalgangers tijdens Belgian Journey in Brussel

Ook dit jaar werd Brussel weer helemaal ingenomen door de People of Tomorrow​.​ Dit jaar ​gebeurde het ​zelfs 2 keer​!​ ​To The Point Events begeleidde in opdracht van Tomorrowland de internationale festivalgangers ​in hun ontdekkingstocht door Brussel​, waar architecturale en culinaire troeven ​ontdekt werden.

 

Een ideale gelegenheid om hen te laten kennismaken met ​onze​ biercultuur, de vele lekkernijen en de ongerepte parels van ​België​.

 

De Belgische hoofdstad werd voor 2 dagen omgetoverd in de vertrouwde​,​ magische Tomorrowland-stijl. Gewapend met stadsplan en voucherboekje, trokken 3​.​000 festivalgangers door de stad. Op het programma? Een bezoekje aan Visit Brussels waar ze de vlag van hun land konden ophalen, een degustatie van het Belgische gerstenat in het Delirium Café en een foto-postkaartactie op de Grote Markt. Op het Spanjeplein genoten ze van Belgische streekproducten: West-Vlaamse koekjes van Jules Destrooper, Oost-Vlaamse ​cuberdons en Limburgse vlaai. Uiteraard mochten ook dit jaar de frietjes met stoofvlees niet ontbreken. ​Tijdens de fameuze Belgian Party, ​op -een speciaal voor ons gereserveerde- Grote Markt, stoomden alle festivalgangers zich klaar voor het grote werk in Boom. Ten slotte trok iedereen met bussen richting The Gathering, klaar voor een van de beste weekends van hun leven.

 

Proef van de unieke sfeer in onderstaand filmfragment:
 

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties