To The Point Events doet het voor iedereen

To The Point Events doet het voor iedereen

Oktober was een bijzonder gevarieerde maand voor To The Point Events. Een greep uit de recentste realisaties van het Limburgse evenementen- bureau geïllustreerd met een smaakmakende videoreportage.

 

In opdracht van de Stad Hasselt, de drie hogescholen en de universiteit Hasselt organiseerde To The Point Events opnieuw de Student Take Off. Het beproefde concept met een Student Trophy en verschillende extreme attracties zorgde voor een recordopkomst en een fantastische sfeer. Meer dan 8000 studenten waren getuige van de finale van Jim Kot Deluxe en gingen uit de bol bij optredens van onder andere X-Session en de Partyharders vs The Subs. Onderstaande video geeft een impressie van deze vette party.

 

 

 

Voor het tweede jaar op rij mocht To The Point Events in opdracht van de firma Lambrechts een drieluik uitvoeren: een exclusief designevent voor 800 architecten in de unieke Lambrechts Store, een installatiebeurs met avondfeest voor 1200 klanten in de Grenslandhallen op zaterdag en op zondag een energiebeurs voor het brede publiek.

 

Beide zaakvoerders, Stefan Kerkhofs en Bart Koninckx, zijn bijzonder tevreden over de evolutie van To The Point Events in 2010 met een stevige groei en de komst van twee nieuwe projectmanagers. Ze verwachten ook voor 2011 een verdere groei met oa reeds bevestigde personeelsfeesten in de Ethias Arena en in Tour & Taxis. Steeds hun motto indachtig: "creatief, innovatief en to the point" doet To The Point Events het dus echt voor iedereen en overal.

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties