In 2015 wil ik ...

In 2015 wil ik ...

Het einde van het jaar: traditiegetrouw een periode waarin je goede voornemens maakt. Dat is voor To The Point Events niet anders. Ook in 2015 wil het eventbedrijf blijven groeien, door spraakmakende events te organiseren. Maar wat zijn jouw eventplannen voor 2015?

 

"In 2015 wil ik... groeien als bedrijf" 

Bedrijven erkennen steeds meer het belang van events met meerwaarde. Feesten is leuk, maar een boodschap of verborgen doel vergroot de waarde. "En meerwaarde creëren, dat is toevallig net ons sterk punt. Jouw werknemers laten merken dat zij belangrijk zijn? Iemand op een originele manier in de bloemetjes zetten? Een act waar iedereen jaren later nog van spreekt? Blije gezichten bij jouw stakeholders zorgen voor een hogere omzet, een hogere omzet is een reden voor een nieuw feest, een nieuw feest zorgt voor een nog hogere omzet... Welkom in onze positieve vicieuze cirkel."

 

"In 2015 wil ik... spaarzaam met geld omgaan" 

Als bedrijf ga je op een verantwoorde manier om met jouw budget. Daarom kies je voor investeringen met een directe meerwaarde. Een event is zo een investering. Face-to-face interactie met klanten en leveranciers blijft belangrijk, ook in deze vluchtige, technologische tijden. Tijdens een bedrijfsevent leer je mensen in een losse sfeer kennen, wat de relatie op lange termijn ten goede komt. Bovendien genieten ook jouw werknemers mee. Zo voelen zij zich beter in hun vel, en presteren ze beter. Als dat geen return on investment is.

 

"In 2015 wil ik... meer tijd doorbrengen met familie en vrienden" 

Niet alleen klassieke families, maar ook alleenstaanden, samengestelde gezinnen en koppels zonder kinderen: iedereen is welkom op jouw familiedag. Maar komt ook iedereen? Op de ideale familiedag voelt iedereen zich effectief welkom. Twijfel niet langer en bouw samen met To The Point Events een eigen pretpark. Jouw familiedag begint met de 'A' van Aankondiging en loopt tot de 'Z' van ... 'Zullen we snel opnieuw iets organiseren?'.

 

"In 2015 wil ik meer beleven" 

Een gezellige avond met jouw medewerkers, al dan niet vergezeld van hun partner. Over exact een jaar weet niemand nog wat de pot die avond schafte. Maar wat er te beleven was? Daar praten jouw bezoekers nog jarenlang over verder. To The Point Events zorgt met plezier voor die meerwaarde. "When was the last time you did something for the first time?"

 

"In 2015 wil ik ook meer bewegen" 

To The Point Events is volop in beweging. In volle economische crisis, groeiden wij in 2014 maar liefst 43% ten opzichte van 2013. Tijdens 46 eventdagen toverden we een glimlach op meer dan 160.000 gezichten. Teambuildings, bedrijfsfeesten, personeelsfeesten, special events,… alle concepten passeerden de revue. Hoog van de grond of onder de grond? In de natuur of in een stadscentrum? Overdag of midden in de nacht? Het team van To The Point Events was omnipresent.

 

"When was the last time you did something for the first time?" 

Laat je inspireren door de beelden in onderstaande video.

 

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?

Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?

Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!

Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!

Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges

Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges

Advertenties