Droom jij ook over een fenomenale 'family day', net zoals Carglass?

Droom jij ook over een fenomenale 'family day', net zoals Carglass?

Wil je ook dat de 'family day' van jouw bedrijf weken na datum nog steeds het gespreksonderwerp is tijdens de lunchpauze? Volg de twee Gouden Regels van To The Point Events en bezorg jouw werknemers een 'once in a lifetime experience'.

 

Een 'familiedag’, het is een verademing voor gezinnen met kinderen. Een dag waarop hun peuters, kleuters en pubers zich in een veilige omgeving uitleven tot hun tong op de grond hangt. Een dag waarop ze samen met man- of vrouwlief ontspannen. Kortom, een dag waarop ze het hoofd helemaal leegmaken. Maar ook eenoudergezinnen, vrijgevochten vrijgezellen en kinderloze koppels verdienen een memorabele dag. Gouden Regel nummer 1 is dan ook: zorg dat er voor elk wat wils is. Voor waaghalzen en stille genieters, voor sportievelingen en regelrechte luierikken, voor realisten en dromers.

 

Stralend kasteelevent

Een voorbeeld bij uitstek was de 'family day' van autoruitenspecialist Carglass. Dit bedrijf streeft naar 'customer delight', maar wil ook haar werknemers in de watten leggen. To The Point Events trok daarom naar het kasteel van Modave voor een heus 'Castle Event'.

 

Terwijl de kinderen potten bakten, sleutelhangers in elkaar knutselden en 'waxhands' maakten lieten de volwassenen zich volledig gaan in het casino. Thematische speurtochten dompelden de ‘ruitenherstellers’ en hun aanverwanten onder in de wondere wereld van ridders, prinsessen en bosnimfen. Ook de fijnproevers kwamen aan hun trekken: op de noten van Maarten Cox en de Crazy Disco show deden zij zich tegoed aan een onuitputtelijk scala zoetigheden op de Lekkerbekkenlaan.

 

Of hoe een brede waaier aan activiteiten een stralende glimlach kan toveren op het gezicht van iedereen...

 

Een eigen pretpark voor Carglass

'Family day', dat is die ene dag per jaar dat jouw personeel de klant is. Een geslaagde 'family day' draagt bij tot de bedrijfscultuur. ROI (return on investment), maar ook ROO: return on objectives. "Kies daarom niet voor de makkelijkste weg: de geldbuidel opentrekken en een pretpark afhuren. Volg beter onze Gouden Regel nummer 2: met een dergelijk budget creëer je een eigen 'pretpark voor één dag'. Dat was exact wat we deden voor Carglass. In de schaduw van het kasteel van Modave verrees een immens pretpark: een resem bloedstollende attracties, te midden van een uitgestrekt en bosrijk landgoed uit de 13de eeuw, waar niet alleen waaghalzen van jong tot oud hun hart konden ophalen, maar ook iedereen die liever beide voeten op de grond houdt, kon zijn gading vinden."

 

"Het 'Castle Event' reeg uitzinnige vreugdetaferelen, momenten van zinderende spanning en ongedwongen plezier aan elkaar. Wij hebben met volle teugen genoten van de uniekste ‘family day’ uit onze geschiedenis!" Bekijk hier het filmpje en geniet mee:

 

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 fouten bij het maken van een eventwebsite

5 fouten bij het maken van een eventwebsite

Hoe je een succesvolle 'fireside chat' organiseert

Hoe je een succesvolle 'fireside chat' organiseert

Zo maak je indruk op je gasten met opvallend drukwerk

Zo maak je indruk op je gasten met opvallend drukwerk

Advertenties