To The Point Events opnieuw top 3 en verovert Brussel en Antwerpen

To The Point Events opnieuw top 3 en verovert Brussel en Antwerpen

Het was een drukke zomer voor To The Point events met spraakmakende events en veel erkenning. Het bureau werd opnieuw uitgeroepen tot top 3 van meest gewaardeerde evenementenbureaus en stond in voor een geslaagde logistieke ondersteuning voor het Bollekesfeest in Antwerpen en een magische Belgian Journey in Brussel voor 3.400 internationale gasten van Tomorrowland.  

 

Voor het tweede jaar op rij blijkt uit de resultaten van de recente tevredenheidsenquête - afgenomen bij de top-1000 van de Belgische corporate event en marketing managers - dat To The Point Events opnieuw bij de top 3 van meest gewaardeerde evenementenbureaus in België behoort. Een erkenning waar het bureau dat 8 jaar geleden opgericht werd door Bart Koninckx en Stefan Kerkhofs natuurlijk bijzonder blij mee is en wat hen stimuleert in hun ambitieuze groeidoelstellingen.  

 

Bollekesfeest in Antwerpen

Die waardering helpt zorgen voor nieuwe projecten; zo mocht To The Point Events - na het winnen van een pittige pitch - voor de eerste keer de logistieke coördinatie van het Bollekesfeest doen. Voor zij die het niet kennen: het is een uniek feest waar de bezoekers in hartje Antwerpen vier dagen lang kunnen genieten van al het beste dat Antwerpen te bieden heeft, zoals livemuziek van heel wat bekende artiesten, smakelijke (streek)producten, gegidste wandelingen, de handjesworp, marktjes op de Vrijdagmarkt en uiteraard heel wat verfrissende Bollekes. Onder de stralende zon werd het een groot succes met 200.000 bezoekers.  

 

3400 internationale gasten ontdekken België op Belgian Journey voor Tomorrowland

Een ander project vond plaats in hartje Brussel: Voor het derde jaar op rij verzorgde To The Point Events op de donderdag voor de start van Tomorrowland een heuse Belgian Journey: 3400 internationale gasten van het wereldberoemde festival mochten België ontdekken op een bijzondere manier: airbrush tattoos laten zetten in het Stripmuseum, chocolade & bier proeven op authentieke plaatsen, een postkaart-selfie op de Grote Markt van Brussel en op de Kunstberg werd symbolisch een gigantische 'Unite Flag' gecreëerd (met een vlag van elk van de 65 nationaliteiten rond de vlag van Tomorrowland en dit verrijkt met persoonlijke boodschappen van de gasten).

 

Afgesloten werd er met een heuse Belgian Party - met frietjes, stoofvlees en pintjes natuurlijk - op het volledig gepersonaliseerde Beursplein. Waarna iedereen in één van de 70 bussen richting 'The Gathering' op DreamVille kon stappen. Een schitterend resultaat na 3 maanden brainstorm, zeer strikte budgettering, intens overleg en nauwe samenwerking met allerhande instanties, veiligheidsdiensten, politie en tal van Belgische leveranciers. De doelstelling werd gehaald: 3400 vrienden en ambassadeurs maken over heel de wereld. Proef van de unieke sfeer in onderstaand videofragment!

 

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties