Regel je gratis kaarten voor BOE International nog dit jaar & verheug je met deze highlights

Regel je gratis kaarten voor BOE International nog dit jaar & verheug je met deze highlights

Met 11.000 bezoekers, 650 exposanten uit maar liefst 15 landen, en maar 1,5 uur rijden, is BOE International zeker de moeite waard om een dagje te komen kijken. Met dat verse 'nieuwjaarsgevoel' is dit precies het event waar je op dat moment op zit te wachten; beloofd.


Het centrale thema voor de aankomende editie op 15 en 16 januari 2020 is event-technologie. Wij, dé helpdesk voor de Nederlandse eventprofessional die wil pionieren op de Duitse eventbranche, geven je alvast een paar leuke highlights cadeau. Daarnaast krijg je gratis kaarten voor BOE International via Arjen en Joris van Eventsummit die daar het Holland Paviljoen hosten. So.. let’s go!


BOE International in het kort:

  • 5 megahallen (31.000m 2 )
  • 650 exposanten uit 15 landen
  • 11.000 bezoekers en bijna 170 lezingen en workshops
  • Auto: in slechts 1,5 uur sturen vanaf Utrecht zit je al in Dortmund
  • Trein: in maar 2,5 uur treinen (en gewoon doorwerken natuurlijk) brengt de ICE je van Utrecht Centraal tot aan de ingang van de beurs. (gratis Wifi!)
  • Niet geheel onbelangrijke plus: heerlijke Duitse bratwurst, bier en wijn wachten op jou.


Event-technologie verbindt mensen, versterkt je boodschap en vergroot je bereik. Het is onmisbaar in deze tijd en we kunnen er als event-organizer echt niet meer omheen. We kunnen onmogelijk alle 650 exposanten hier en nu uitlichten, maar we delen alvast een paar highlights met je zodat jouw senses alvast gekieteld worden:



Het internationale TECH-plein (hal 5)

Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Hongarije, Spanje, USA en Groot-Brittannië bundelen hun tech-kennis en presenteren een stand vol technologische toepassingen om jouw events nóg meer te doen rocken. In deze hal gaat het over hard- en software, logistiek, veiligheid en marketing.



Digital Forum (hal 7)

Een ijzersterk sprekers-programma met digitale event-professionals van over de hele wereld die hier hun nieuwste toepassingen presenteren die specifiek voor, over en rondom events zijn gebouwd.



MICE & online boeken van events (hal 6)

Op het MICE-podium sparren grote, internationale partijens zoals Spacebase en Meetings Booker met elkaar over de toekomst van online boeken.



Safety and Security Forum (hal 4)

Dit is een stand met exposanten met alle know-how op het gebied van event-veiligheid. Je kunt er verschillende workshops volgen en een keuze maken uit hun eigen sprekers-programma.



Locatiebezichtigingen vanuit je luie stoel?! (hal 4)

Easyraum is een software-onderneming die wereldwijd bekend staat om haar innovatieve 3D-CAD software voor het plannen, vormgeven en verkopen van events en evenementenlocaties. Tijdens BOE lanceren zij een programma waarmee je virtuele locatiebezichtigingen kunt doen zonder zelfs maar een voet te verzetten. En ook je leveranciers neem je gewoon virtueel mee als je online op pad gaat.



Culinaire stage (hal 6)

‘Live cooking’ recht voor je neus. Diverse sterrenkoks uit heel Europa shinen hier met hun nieuwste gerechten en presenteren nieuwe foodtrends.



Acts on stage (hal 8)

Zodra je hier binnenloopt, overspoelen creatieve kunstenaars je met de tofste ideeën voor jouw event. Een mega-hal vol entertainment, robots en walking acts.



Holland Paviljoen powered by Eventsummit (hal 6)

Na een dag inspiratie opdoen kun je vervolgens lekker onderuit schuiven met een biertje of wijntje op het Holland Paviljoen. Hier ga je die vertrouwde, bekende koppen uit de Nederlandse eventbranche zeker vinden waar je op dat moment precíes op zit te wachten!


Zien we je op de beurs? Download hier je GRATIS KAARTEN.


"Mocht je nog vragen hebben, stuur ze per e-mail naar: contact@thetouchofthedutch.nl. En wij helpen je verder!", alddus Team Dutch.

Bron: Foto: Messe Dortmund/Oliver Wachenfeld

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties