5 dingen die dodelijk zijn voor de event beleving

5 dingen die dodelijk zijn voor de event beleving

De basics van eventlogistiek en -planning heb je onder de knie na een paar conferenties of workshops. Het begrijpen en ontwerpen van een event beleving is heel andere koek. Daar doe je veel langer over, omdat het onder andere gaat over de psychologie van de deelnemers, merkwaarde en meeting design.  

 

Die aspecten ken je nadat je de correlatie tussen logistiek, beleving en welzijn van de deelnemers begrijpt. No worries, dat komt wel na een tijdje! Focus je daarom op het ontwerpen van specifieke elementen die een positieve invloed hebben op hoe mensen zich voelen tijdens je event. 


Kevin Van der Straeten verduidelijkt: "om echt tot bij je publiek te geraken, moet je hen een authentieke ervaring bieden, een ervaring die lang in hun hoofd blijft doorwerken. Als je er in slaagt om mensen hun emoties op die manier te raken, dan ben je in staat om langetermijn relaties te ontwikkelen. Mensen gaan je boodschap sneller oppikken en aanvaarden."


Met andere woorden, de event ervaring is cruciaal bij het communiceren met je deelnemers en het behalen van je resultaten. Maar zelfs al heb je nog niet zoveel ervaring met event belevingen, het is ook belangrijk te weten wat je moet VERMIJDEN. Daarom hebben we een lijst samengesteld van zaken die dodelijk zijn voor de event beleving. Beware!

 


Fout #1 Een algemene aanpak in plaats van een ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties