"Ik wil een lief" - The Fungroup lanceert stoere botsauto's

"Ik wil een lief" - The Fungroup lanceert stoere botsauto's

De tijd van toen waar je als stoere kerel je beste moves moest bovenhalen om het mooiste meisje van de botsauto's te scoren ligt misschien ver achter ons. Maar de autoscooter is en blijft nog altijd het centrale sociale meeting point van elk evenement.

 

The Fungroup investeerde in een spiksplinternieuwe autoscooter die een brede waaier aan mogelijkheden biedt. Naast de 'klassieke' mogelijkheid om de scooter in te zetten als botsauto biedt The Fungroup ook de optie om er in de winter een schaatsbaan van te maken of wat denk je van het disco-rolschaatsen? Maar misschien willen jullie de unit wel gebruiken als feestlocatie of kermisrestaurant! Bij The Fungroup kan alles.

 

"De front- en zijgevels zijn gedecoreerd met vele kleurrijke lichtjes maar mogen we ze ook voorzien van jouw logo? Of plaatsen we voor de achterwand een volledige ledwall? Kies je liever voor een gepersonaliseerde achterwandbanner met een leuke print? Just ask!"

 

"De flexibiliteit die we al jarenlang hanteren maakt het voor onze klanten alleen maar gemakkelijker om deze sfeervolle attractie in te huren voor jullie bedrijfsfeesten en allerlei evenementen. Onze autoscooter heeft een uniek opbouwsysteem en staat in zijn volle glorie te blinken na amper 3 uurtjes opbouw. Dit wil zeggen dat we ook meteen weer dezelfde avond naar huis terugkeren. De 14 Bertazzon-auto’s zijn de Bentley’s onder de botsauto’s, met andere woorden bij ons kan je botsen in stijl."

fungroup.be/portfolio-item/botsautos/
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties