Hoe maak je een Facebook ad voor je volgende event?

Hoe maak je een Facebook ad voor je volgende event?

Graag meer bezoekers op je event? Reken maar van ja als je aanwezig bent waar je publiek is, op Facebook dus.

 

Facebook heeft de laatste tijd wel enkele watertjes doorzwommen, de bezorgdheden rond privacy zijn niet min, maar het blijft een van de sterkste marketingtools in de wereld.

 

Een recent artikel in The Wall Street Journal stelt: “Google en Facebook hebben de afgelopen jaren de Amerikaanse digitale advertentiemarkt gedomineerd. Het leverde ze zelfs de titel ‘het digitale duopolie’ op. Beide bedrijven lieten alle concurrentie achter zich. Het lijkt alsof Amazon dit duopolie wel eens zou kunnen bedreigen, maar voorlopig kunnen we nog met zekerheid stellen dat Facebook een van de meest krachtige advertentieplatformen blijft."

 

Impact generen op je doelgroep betekent dus een Facebook campagne ontwerpen. Het uitgebreide bereik betekent dat je meer mensen kunt vinden. Meer nog, je kunt het type klant/prospect bepalen dat je wil aantrekken door specifieke demografische karakteristieken en interesses aan te geven, tot zelfs de groepen die ze gewoonlijk volgen.

 

Het nadeel van Facebook is dat het wat tijd vraagt om te ontdekken wat best voor jouw merk werkt. Het social media ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

Advertenties