Kinepolis brengt comedy-events naar de bioscoop

Kinepolis brengt comedy-events naar de bioscoop

Wie Kinepolis zegt, denkt natuurlijk aan film. Maar Kinepolis heeft ook een uitgebreid aanbod alternatieve content. De topinfrastructuur van de bioscoopcomplexen blijft dezelfde, enkel wat zich op of voor het scherm afspeelt, is net dat tikkeltje anders. Zo kunnen B2B-events bij Kinepolis voortaan ook letterlijk 'opgevrolijkt' worden met een stevige portie kwalitatieve comedy.

 

Na de komst van digitale projectoren kon Kinepolis ook evenementen aanbieden zonder speelfilm. Voortaan worden ook sport- en cultuurevenementen of concerten geprojecteerd, terwijl de gasten genieten van hetzelfde comfort als bij een bioscoopbezoek. Steeds op zoek naar nieuwe 'alternatieve content', ontwikkelde Kinepolis nu ook Stand-up Comedy at the Cinema. Het concept is even eenvoudig als entertainend: eerst wordt de zaal opgewarmd door een Master of Ceremony, waarna een comedian gedurende 40 minuten of anderhalf uur live optreedt. Op het scherm worden de klassieke rode theatergordijnen geprojecteerd, wat zorgt voor een bijzonder kader. Dankzij de samenwerking met 123 Comedy Club kunnen een hele reeks Belgische A-comedians geprogrammeerd worden, zoals Bert kruismans, Steven Goegebeur of David Galle.

 

Comedy op jouw B2B-event

De integratie van comedy in B2B-evenementen kan op diverse manieren gebeuren: als hoofdprogramma van de avond of als luchtig tussendoortje in bv. een congres. Cateraar J&M Catering zorgt bovendien voor een customized catering-formule met grappige accenten.

business.kinepolis.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties