Laat je inspireren door deze originele Star Wars brand activation

Laat je inspireren door deze originele Star Wars brand activation

Geef toe, een interactief laseravontuur op een bus (?!) heeft toch net dat tikkeltje meer impact dan flyeren…

 

De nieuwste telg van de Star Wars saga komt eraan en dat zullen we geweten hebben. Het Belgische Production Pirates bouwde in opdracht van The Walt Disney Company een bus om tot een Star Wars ruimteschip. In deze attractiebus kunnen de bezoekers de nieuwe trailer bekijken en hun 'force' gebruiken. De bedoeling is om als echte Jedi de laserstralen te ontwijken en zo de high score te verbeteren en het tegen elkaar op te nemen. Een sterk staaltje 'beleving'.

 

Want waarom ook niet? Eerder was er al een Marvel Experience Tour, en nu deze Star Wars Adventure Tour. Het concept werkt, en hoe! De mobiliteit is een groot voordeel en de visibiliteit is zeker ook aanwezig. Social media zullen er vol van staan en de fans zullen zeker aanwezig willen zijn.

 

 

Maar als je het wat breder bekijkt, kan je dit concept ook voor andere productlanceringen en evenementen toepassen. Onvergetelijk en origineel gaan hier hand in hand. We zijn alvast heel benieuwd naar jullie promotiebus. May the force be with you!

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties