Organisatoren investeren veel tijd en geld in hun evenementen en toch wordt vaak de essentie vergeten: een steengoede presentatie.
"Je ziet het zo voor je: we organiseren een event en dus hebben we een dijk van een locatie, perfecte catering, een eventtool, filmpjes en iemand die iets zinnigs te vertellen heeft nodig. Wat we meestal vergeten is hoe we de boodschap precies gaan brengen en dus knutselen we lastminute snel een powerpoint in mekaar. En daar gaat het fout!", vertelt Stefan Uytterhoeven.
Om de boodschap over te brengen is niet alleen een goede presentator nodig, de presentatie of Powerpoint (PPT) zelf is even belangrijk. Vaak wordt de presentatie door de spreker aanzien als een samenraapsel van geheugensteuntjes, dingen die hij zeker niet mag vergeten te zeggen. Of de presentatie leesbaar, laat staan begrijpbaar is is op dat moment bijzaak.
Daarnaast is een uniforme look & feel binnen en rondom het event en op het podium een niet te verwaarlozen element om de boodschap over te brengen. En ook hier komt een goede powerpoint om de hoek kijken.
Mojuice is al jaren een specialist in Storytelling in alle facetten van een event. Het verhaal duidelijk brengen naar de aanwezigen via video, show-elementen, interactiviteit of een ijzersterke powerpoint. Mojuice heeft het allemaal in huis. Enkele referenties: Coca-Cola, Carglass, GDF SUEZ, ABN-AMRO, GS1, Siemens, ...