Beursdeelname? Focus op je bezoeker!

Beursdeelname? Focus op je bezoeker!

De Spielwarenmesse in Nürnberg is meer dan een handelsbeurs. Jaarlijks bezichtigen duizenden kooplustigen de 1 miljoen uitgestalde producten op 's werelds grootste hoogmis van het speelgoed. In dit verbijsterende decor liet Dazzle Events de Japanse gamegigant Konami ook dit jaar weer schitteren.

 

Leve de beurs

Megabeurzen zoals in Nürnberg bieden bedrijven de kans om hun producten in de kijker te plaatsen en warme banden te smeden met internationale contacten. Ze verlenen deelnemers bovendien de gelegenheid om nieuwigheden en trends op te pikken.

 

Opvallen is dus de boodschap. Maar voor een geslaagde beursdeelname is meer nodig dan het houden van een oogverblindende stand. Om gefocust te blijven, is het cruciaal dat een bedrijf zich tijdens het event kan onttrekken van de praktische organisatie.

 

Zorgeloos dankzij Dazzle Events

Een evenement in goede banen leiden: daar blinkt Dazzle Events in uit. "Samen met de klant en de standenbouwer werkt Dazzle Events het concept en de planning van de beursdeelname uit. Dazzle Events regelt onder meer de catering en de locaties voor festiviteiten. Gestroomlijnde timing en feilloze omkadering versterken de boodschap die onze klant wil overbrengen."

 

Dat beaamt ook Katharina Bareiss. Als kersverse marketing & event coördinator bij Konami werkt zij samen met Dazzle Events: "Konami is al vele jaren klant bij Dazzle Events, maar voor mezelf is deze beurs een primeur. Het blijkt meteen een succes. Contracten, timing, artwork, alles eigenlijk... is prima geregeld. Onze energie gaat voor 100% uit naar het contact met de klanten. En dat is precies waar het op de Spielwarenmesse allemaal om draait."

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Viktor Luttikholt [Stop-contact]
Viktor Luttikholt [Stop-contact]
New|2015-02-16 - 09:20u

Mooi te horen dat bedrijven die bedrijven helpen met een beursdeelname ook werkelijk aandacht schenken aan bezoekers. Je krijgt aandacht immers door het te geven. Opvallen alleen is niet voldoende wordt al opgemerkt. Je zult bezoekers bij je boodschap, je dienst of produkt moeten betrekken als je wilt verrassen, veranderen en veroveren.

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties