Dazzle Events van alle markten thuis

Dazzle Events van alle markten thuis

Dat je soms twijfelt bij de keuze van een eventbureau is normaal. De ene keer heb je genoeg aan een consultant die je de juiste richting uitstuurt, de andere keer wil je een betrouwbare partner die jouw ganse evenement van A tot Z uitwerkt...

 

Soms heb je genoeg aan technische assistentie, een andere keer reken je op de creatieve geest van een bureau om een uniek concept uit te werken. Voor deze heel verschillende competenties kun je soms rekenen op één en dezelfde partner. Dazzle Events mag dan een jong bureau zijn, op korte tijd heeft het toch al bewezen van alle markten thuis te zijn.

 

Technisch-logistieke partner

Op 18 januari stond het bureau uit Erpe-Mere in voor de organisatie van de nieuwjaarsontmoeting van VDAB West-Vlaanderen. Dazzle Events stond in voor de signalisatie naar de venue, de parkeeraanvragen bij de stad, de regie van de presentaties, de zoektocht naar een cateraar, de aankleding van de zaal en alle andere technische en logistieke aspecten. Het eventteam stond ook het College van Melle op een zelfde manier bij bij de organisatie van hun retoricabal. Een event dat goed is voor 2.800 aanwezigen en 120 personeelsleden. Als technisch-logistieke partner was Dazzle Events verantwoordelijk voor de inkleding van de zaal, het ontwerp van een aparte VIP-lounge, 7 bars en 3 vestiaires. Ook het veiligheidsplan, het concept van de lichtshow waren deel van de opdracht.

 

Creatieve geest

Voor Q-People, een outsourcingbedrijf voor ingenieurs, werd de creativiteit van Dazzle Events op de proef gesteld. Op 8 februari organiseerde het bedrijf een medewerkersfeest met deze eis: het concept van het event moet de stijl en waarden uitdragen van de firma. Q-People brengt kennis naar hun klanten. Dazzle Events besloot deze eenvoudige maar belangrijke taak als rode draad te gebruiken en vond identieke normen en waarden bij de aloude kloosterorde van de Dominicanen die ook instond voor kennisverspreiding. Ook de ganse sfeer van de avond ademde het beruchte kloosterleven uit. Er was een act met twee nonnen en een pater, in de tuin en het gebouw werd wierook verbrand, er werden kleine altaars geïnstalleerd en er hingen overal grote paternosters. "De quasi 75 genodigden werden zich, via de conceptualisering van het levensdoel van de Dominicanen, bewust van de identieke bedrijfswaarden van Q-People", vertelt Wouter Maenhout.

 

Standontwerp    

Ook van het ontwerpen van beursstanden heeft Dazzle Events kaas gegeten. Konami Digital Entertainment vroeg een meer aantrekkelijke stand uit te werken voor Yu-Gi-Oh! tijdens de recentste Toy Fair in Nürnberg. "Een hele uitdaging, want op eerdere edities van deze gamingbeurs, één van de grootste in Europa, was de stand van Yu-Gi-Oh! eerder bescheiden. Samen met Creaplan tekenden we de standenbouw uit." Dazzle Events verzorgde daarnaast ook een netwerkavond, meetings met belangrijke partners en een creatieve presentatie van de producten. Bovendien bleef Danny Brosens tijdens de beurs aanwezig om bij te sturen waar nodig en de op- en afbouw te coördineren.

 

"Van alle markten thuis, zoveel is duidelijk...!" sluiten Danny en Wouter trots af.

 

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 fouten bij het maken van een eventwebsite

5 fouten bij het maken van een eventwebsite

Hoe je een succesvolle 'fireside chat' organiseert

Hoe je een succesvolle 'fireside chat' organiseert

Zo maak je indruk op je gasten met opvallend drukwerk

Zo maak je indruk op je gasten met opvallend drukwerk

Advertenties