'Publi-Air 40 jaar' met nieuwe website van start

'Publi-Air 40 jaar' met nieuwe website van start

In 2012 bestaat Publi-Air 40 jaar en dat laat de specialist in opblaasbare reclame niet ongemerkt voorbijgaan. Een gloednieuwe website werd, samen met het nieuwe logo, gelanceerd.

 

Het hele jaar staat in het teken van het jubileum en wordt gevierd met een scala aan activiteiten.

 

40 jaar opblaasbare reclame op maat

In 1972 is Publi-Air opgericht door Harry Burgerhof die nog steeds de eigenaar en directeur is. Hij vertelt: "Op één van mijn reizen door Frankrijk zag ik daar voor het eerst een zogenaamde reclamezeppelin. Een fantastisch middel dat toen in Nederland nog niet bestond. Zo is het begonnen en werd ik de eerste aanbieder van opblaasbare reclame in Nederland." Daarna kwamen luchtballonnen en sleepvliegtuigjes. En weer later volgden de giant inflatables. "Dankzij contacten in Azië konden daarna ook kleine pvc producten worden aangeboden. In 40 jaar is Publi-Air uitgegroeid tot de specialist op het gebied van opblaasbare reclame."

 

Een jaar vol activiteiten

De kick-off van het jubileumjaar is de lancering van de nieuwe website en het nieuwe logo. Commercieel directeur Jits van Lexmond is trots op de nieuwe site: "Met een verfrissend uiterlijk, veel mooi beeldmateriaal en een duidelijke opbouw krijgen bezoekers een nog beter beeld van wat er allemaal mogelijk is in opblaasbare reclame. En dat is heel veel met 40 jaar ervaring." In maart start een Goede Doelen wedstrijd. De deelnemende fondsen maken kans op een giant inflatable naar keuze ter waarde van 5.000 euro. Van Lexmond legt uit: "Ook voor goede doelen kan een inflatable een toegevoegde waarde hebben. We maken dan ook al jaren producten op maat voor deze doelgroep en bieden ze 15% korting aan. Dit jaar willen we iets extra's doen." In april zijn relaties welkom op het hoofdkantoor van Publi-Air. Hier wordt o.a. een nieuwe productlijn tenten geshowd. Voorts wordt gedurende het hele jaar maandelijks een veel verkocht product aangeboden met korting.

 

Toekomst

Publi-Air ziet de toekomst vol ambitie tegemoet. Van Lexmond: "We blijven ons verder ontwikkelen en proberen steeds optimale oplossingen te bedenken voor onze klanten, die passen bij deze tijd. We lanceren dit jaar o.a. een nieuwe productlijn tenten. Deze zijn écht heel spectaculair en vernieuwend. Daarnaast ontwikkelen we steeds meer industriële toepassingen. En bij vooruitgang hoort voor ons ook maatschappelijk verantwoord ondernemen. Vanaf dit jaar bieden we daarom onze klanten de mogelijkheid hun afgedankte inflatables bij ons in te leveren zodat wij deze kunnen laten recyclen. Voorts staat verdere uitbreiding naar het buitenland op stapel, binnenkort gaat onze Duitse vestiging van start."

 

Publi-Air, 40 jaar specialist

Publi-Air is al 40 jaar specialist in opblaasbare reclame op maat: van kleine opblaasbare pvc producten voor promotionele acties tot dertig meter hoge inflatables voor festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten in heel Europa, onder wie veel grote merken en reclamebureaus. De inzetbaarheid en flexibiliteit van opblaasbare reclame is enorm: inflatables zijn zeer kostenefficiënt, het transport is goedkoop en de set-up is zeer eenvoudig.

www.publiair.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties