Disneyland onthult nieuw logo en strategie voor events

Disneyland onthult nieuw logo en strategie voor events

De noden van organisatoren zijn de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Disneyland Paris reageert op de veranderende markt met een nieuw logo en een nieuwe strategie.

 

Het nieuwe logo bevat de wereldberoemde silhouet van Mickey Mouse die voortaan een das draagt. Hiermee wil Disneyland Paris aangeven dat het niet enkel een vakantiebestemming is, maar ook een gespecialiseerde locatie als het op de organisatie van meetings en events aankomt. Sinds 1992 heeft het 240-koppige Business Solutions team duizenden evenementen geproduceerd.

 

Het herkenbare 'Mickey-das'-symbool belichaamt de kwaliteit, creativiteit en service die het Disney-merk vertegenwoordigt over de hele wereld. "The silhouette reflects the expertise and know-how of the teams that have made Disney a recognised leader in service quality and who provide individual and corporate clients with an unforgettable experience," zegt Eloi Courcoux, Director van Disneyland Paris Business Solutions. "No other destination can compete with Disneyland Paris when it comes to delivering corporate messages in an unforgettable ways and in unique settings."

 

Ook de nieuwe tagline speelt een belangrijke rol door organisatoren uit te nodigen tot: 'Experience business differently'. Verder introduceert het park maandelijkse 'Open Days', die eventplanners de mogelijkheid bieden de verschillende sites te bezoeken en meer te leren over de nieuwe pakketten en mogelijkheden op vlak van meetings en events.

 

Lees ook: Disneyland Parijs als originele eventlocatie

www.disneylandparis-business.com
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties