Disneyland Parijs als originele eventlocatie

Disneyland Parijs als originele eventlocatie

Disneyland Parijs is één van Europa's toplocaties voor zakelijke evenementen voor meer dan 50 personen. Je kan er terecht voor congressen, seminaries, teambuilding en feesten. Alles is mogelijk in deze evenementenlocatie.

 

Met 23.500 m² vergaderfaciliteiten, 14 hotels gelegen in het hart van het complex en vlakbij de twee congrescentra, twee themaparken en meer dan 60 restaurants, is het aanbod van Disneyland Paris zeer breed.

 

De voordelen van de hosting van jouw evenementen in Disneyland Parijs zijn uitgebreid, maar hier de vier belangrijkste:

 

Makkelijke toegang

Ideaal gelegen op 35 minuten van 2 internationale luchthavens én een TGV / Eurostar / RER-station op de locatie. De grote Europese steden liggen allemaal binnen 2 uur met het vliegtuig.

 

Een unieke locatie

Alles ligt op loopafstand, wat zowel tijd als geld bespaart. Na het bijwonen van vergaderingen en seminars tijdens de dag, kan het Disneyland Park en Walt Disney Studio Park volledig of gedeeltelijk privé worden afgehuurd voor thema-avonden (vanaf 50 personen).

 

Vergaderfaciliteiten

23.500 m² modulaire vergaderfaciliteiten. De 2 congrescentra bieden plaats aan maximaal 2.300 personen in een theateropstelling (3 plenaire zalen voor 1.100, 2.200 en 2.300 mensen). 95 vergaderzalen voor 10 tot 600 mensen en een tentoonstellingsruimte van 2.400 m². Daarnaast biedt Disneyland Parijs 3 prachtige locaties voor evenementen: Disney Event Arena (6.500 m²), Disneyland Paviljoen (4.200 m²) en Disney Village Marquee (2.300 m²). Tot slot is er een amfitheater met 570 zitplaatsen.

 

Disney kwaliteitsservice

Catering, huisvesting, technologie, concepten, decors etc ... Op Business Solutions, de speciale afdeling van Disneyland Parijs gewijd aan business-groepen, werkt een internationaal team van 240 professionals aan meer dan 1.000 evenementen per jaar.

www.disneylandparis-business.com
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 fouten bij het maken van een eventwebsite

5 fouten bij het maken van een eventwebsite

Hoe je een succesvolle 'fireside chat' organiseert

Hoe je een succesvolle 'fireside chat' organiseert

Zo maak je indruk op je gasten met opvallend drukwerk

Zo maak je indruk op je gasten met opvallend drukwerk

Advertenties