Italiaanse vlag voor goede doel

Italiaanse vlag voor goede doel

Op Open Bedrijvendag zet San Marco Village een speciale actie voor het goede doel op. Iedere bezoeker die met een rood, wit of groen kledingstuk mee helpt bouwen aan een reuzenvlag van 230 m2, krijgt een cadeautje. De actie is ten voordele van Make-a-Wish.

 

De vlag wordt opgebouwd, op het centrale San Marco plein van de eventlocatie, met kledij die de bezoekers zelf meebrengen. Het opzet: een Italiaanse vlag bouwen van 230 m2. Elke vierkante meter van de vlag wordt voor het goede doel te koop aangeboden. De instapprijs voor schenkingen bedraagt 10 euro. De volledige opbrengst van de actie, ten minste 2.300 euro, wordt geschonken aan Make-a-Wish, een vereniging die zich dagelijks inzet voor het vervullen van hartenwensen van levensbedreigend zieke kinderen. De ingezamelde kledij wordt geschonken aan Wereld-Missiehulp. Tijdens de Open Bedrijvendag (5 oktober 2008) krijgen bezoekers stap voor stap te zien hoe een feest georganiseerd wordt. Vorig jaar bezochten meer dan 7.000 mensen San Marco Village op de Open Bedrijvendag.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties