Patricia van Gerven
Columns van Patricia van Gerven
Column: One-Minute Eventlogica
Als je een evenement organiseert wil je aansluiten bij de doelgroep en je richten op een doel. Maar hoe bepaal je de doelgroep en welk doel vormt de rode draad in het geheel?
Column: Sommige sprookjes zijn geen sprookjes...
Niet iedereen ziet en denkt hetzelfde en niet iedere verandering is per definitie een verbetering. Hoe vind je de juiste balans tussen keihard werken en druk zijn met je eigen zaak enerzijds ten opzichte van rust en afstand nemen anderzijds?
Column: DIY Event Coaching
Een nieuwe tak van sport of uitbreiding van bestaande diensten? Klantgericht of selfdestructing? Gedoemanagement in het kwadraat binnen het organiseren van evenementen.
Column: Wat je geeft, krijg je terug
Marketing tools en wetenschap of waarden en normen? Wijze woorden leren omzetten in daden... in wenselijk gedrag... terug naar de basis. Oosterse wijsheid, gezond verstand of westerse commercie?
Column: Business meets Art
Evenementenorganisatoren zoeken originaliteit en kunstenaars kampen met dichte subsidiekranen... Waar Kunst en Cultuur het bedrijfsleven kan verrijken. Waar je elkaar kan inspireren en stimuleren door passie en creativiteit.
Column: Creativiteit + Inspiratie = Originaliteit
Waar vind je als evenementenorganisator inspiratie om creatief te zijn? Hoe houd je je creativiteit stroom op gang, hoe blijf je origineel? En welke invloed heeft budget op creativiteit?
Column: Denk niet in beperkingen maar scoor met je dromen
Als eventplanner heb je het vandaag de dag niet makkelijk. Je moet creatief en origineel zijn, maar moet je ook houden aan allerlei regeltjes. Veiligheid staat te allen tijde voorop maar durf jezelf te zijn, durf te dromen, heb lef... probeer, val en sta op.