Black Friday, editie eventmateriaal!

Black Friday, editie eventmateriaal!

Thanksgiving, een populaire Amerikaanse feestdag waarbij families samenkomen om de traditionele kalkoen te verorberen, is wereldwijd gekend en wordt zelfs in meer en meer streken in Europe gevierd. Maar minstens even interessant is de dag die erop volgt.


Al even iconisch wordt dan 'Black Friday' gehouden. Een dag waarop zowat alle winkels enorme kortingen geven. De heisa errond is de laatste jaren zo toegenomen dat horden mensen reeds om middernacht klaar staan aan de deuren van Walmarts, Elektronica ketens en eender welke winkel die meedoet met de actie. Het internet staat ondertussen al vol met filmpjes waarbij mensen met elkaar vechten om de laatste sterk afgeprijsde koelkast of robotmaaier mee naar huis te nemen.

 

In België kan je er de laatste jaren ook niet meer naast kijken. Bol.com, Coolblue, Fnac, Philips, allen doen ze mee met de gekte en kan je van midden November al genieten van grote kortingen. Ideaal dus om kerstcadeaus in te slaan of, als professional, IT-materiaal aan te kopen voor jezelf of werknemers.

 

Moyersoen, Het Europees online veilinghuis, pakt niet uit met een Black Friday actie. Daar krijg je het hele jaar door Black Friday condities via de veilingen. Je moet wel zelf wat opzoekwerk doen en eens komen kijken naar dingen die je interesse wekken, maar de prijzen zijn steevast Black-Friday-waardig.

 

Speciaal voor de eventsector wordt nu een Sound & Light veiling georganiseerd. Hierin vind je naast de 'gewone' dingen als audio en videomateriaal ook gigantische, 40 vierkante meter LED schermen aan spotprijzen. Op bijna 500 items kan je nog tot 19 November meebieden via de website moyersoen-auctions.com.

 

Veel Black Friday plezier!

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties