"We are imagineers!" Met dit motto stond op 4 juli 2019 het enthousiaste team van Aluvision klaar om ruim 250 internationale klanten te ontvangen op het hoofdkantoor in Deinze.
Ook deze editie van ALUVISIONlive! sprak opnieuw tot de verbeelding. Vanaf de ontvangst ‘s morgens tot aan het avondfeest – tot in de vroege uurtjes – werden klanten in de watten gelegd en ondergedompeld in de wereld van Aluvision.
Volgens Ann Vancoillie, Gedelegeerd Bestuurder bij Aluvision, draait het event vooral rond het familie gevoel dat bij Aluvision heerst: "Bij Aluvision zijn we één grote internationale familie. Onze klanten variëren van standenbouw- tot AV en eventbedrijven. Deze verschillende partners samenbrengen creëert een setting vol netwerkopportuniteiten."
Wat bracht ALUVISIONlive! 2019?
Een scala aan leerzame workshops, interessante productrondleidingen en nuttige netwerkmomenten. Daarnaast een "behind the scenes" tour, met enerzijds een blik op de nieuwste ontwikkelingen waarbinnen de Hi-LED 55 tegel zijn plaats opeist. Deze award-winnende modulaire LED tegel integreert naadloos in het modulaire bouwsysteem van Aluvision en is een echte upgrade binnen het bouwsysteem. Anderzijds een inkijk in de visie van het bedrijf, gepresenteerd door zaakvoerders Ann Vancoillie en Dirk Deleu onder de noemer "A taste of Belgium".
Work hard, play hard!
Een tot in de puntjes verzorgd diner, dj en live saxofonist waren de afsluiters van een fantastische dag. Op het zonovergoten dakterras ontstond zo de perfecte sfeer voor verdere netwerking en een swingend feest tot in de vroege uurtjes. Een ervaring die alle aanwezigen nog lang zullen koesteren.
"ALUVISIONlive! wordt elk jaar steeds succesvoller. Klanten kijken er naar uit om erbij te zijn en willen het event absoluut niet missen. We proberen onszelf dan ook elk jaar te overtreffen en er telkens weer een unieke ervaring van te maken", aldus een afsluitend woordje van Jan Dumont, COO bij Aluvision.