Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!

Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!

Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren? Sylvester geeft 5 tips om je creativiteit tijdens een brainstorm te verhogen.

 

Wat laat je dáar kansen liggen. Een intelligent event kan het hart van jouw bedrijf immers luider doen slaan. Een springplank zijn naar een wij-tegen-de-wereld-gevoel dat het vuur bij jouw teams aanwakkert. Of een wervelende ervaring opleveren die je klanten of bezoekers een onvergetelijke herinnering bezorgt.

 

Sylvester is geen doorsnee eventbureau voor jouw personeelsfeest of personeelsevent. Wij zijn opgegroeid in een wereld vol beelden. En dat levert unieke taferelen en originele ideeën op voor je personeelsfeest. Een eventbureau dat barst van de creativiteit: "Wij brengen een magistrale mix van interactieve concepten, show, audiovisuals en unieke, pinterestwaardige decors. Een event dat blijft nazinderen - helemaal volgens jouw smaak op touw gezet? ’t Zal wel zijn. Voor minder doen we het niet."

 

 

5 tips voor een doeltreffende brainstorm

  • Stel een facilitator aan, bij voorkeur één die niet aan het project gaat werken
  • Verzin een goede brainstormvraag en stuur deze op voorhand door naar de groep
  • Bereid jezelf goed voor, dit komt alleen maar ten goede tijdens de brainstorm
  • Verander van omgeving, niet steeds weer diezelfde meeting room. Nieuwe prikkels = nieuwe ideeën.
  • Warm aan het begin van de brainstorm je brein op via energizers (creatieve oefeningen)
www.sylvester.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties