AED Studios en Belgocatering bundelen evenementenexpertise

AED Studios en Belgocatering bundelen evenementenexpertise

"Een feest zonder taart, is een vergadering", wist een vermaarde chef. Hoe spectaculair ook de feestlocatie - en spectaculaire locaties zijn de studio's van AED beslist - een memorabel feest behoeft heerlijke gerechten.

 

Daarom slaan AED Studios en Belgocatering de handen in elkaar. Belgocatering is de preferentiële cateringpartner van AED Studios. Wie in de AED Studios een evenement inricht, kan Belgocatering vragen om een cateringvoorstel op maat. Van een gemoedelijke street food market tot een gastronomisch diner met een sterrenchef zoals Sergio Herman.

 

 

Studio 6

"Het geheim van een geslaagde filmproductie? Een goede maaltijd", zo wist dan weer een succesvolle filmproducent. Dagelijks zijn in de AED Studios honderden productiemedewerkers druk in de weer. Zoals de mensen van Zodiak, het productiehuis achter de VTM-soap Familie.

 

Om al die hongerige magen te stillen, heeft Belgocatering in Studio 6 een state of the art keuken met zelfbedieningstogen ingericht. Iedereen die de site van AED Studios bezoekt, of er werkt, vindt in Studio 6 een verkwikkend ontbijt of een versterkende koffie, een heerlijke lunch of een lekker tussendoortje.

 

Is Studio 6 overdag een restaurant en koffiebar, op andere tijdstippen blijft het een spectaculaire evenementenlocatie. Daar " en in vijftien andere studio’s van 45 tot 3000 m2 - vindt elke evenementenorganisator de hoogtechnologische faciliteiten van AED Studios en de gastronomie van Belgocatering.

www.aedstudios.com
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties