Vergeet je mocktails niet tijdens de komende eindejaarsperiode

Vergeet je mocktails niet tijdens de komende eindejaarsperiode

Sinds Tournée Minérale bieden bedrijven tijdens hun nieuwjaarsdrinks zeer bewust alcoholvrije varianten op cocktails aan. Sommige ondernemingen organiseren zelfs volledige alcoholvrije recepties. Misschien denk je wel dat mocktails van die kleffe, mierzoete drankjes zijn? Fout gedacht!

 

Peter Grunewald: "Op dit punt maak ik graag het verschil met Grunewald.bar. Ik werk met verse producten die ik mooi laat uitkomen in het drankje. Door de krachtige smaak van deze ingrediënten hoef ik net minder zoetigheid toe te voegen."

 

En dat mocktails heel lekker zijn, konden we proeven op Festivak. De gasten en award winners van het ‘eventplanner.be /.nl Certificate of Excellence 2018’ werden op de stand van eventplanner.be verwend met deze hedendaagse mocktails en klassiekers in een alcoholvrij jasje:

 

 

Eigen creaties

  • Islay Sunset
    Met frambozen, limoensap, angostura, veenbessensap
  • Rosemary
    Met verse kruidensiroop, pompelmoessap, tonic
  • Lady in red
    Met verse frambozensiroop, limoensap, violet, 7-up
  • Basil ginger
    Met basilicum, gember, limoensap, tonic

 

Alcoholvrije klassiekers

  • Original Virgin Mojito
  • Christmas Mojito
  • Caipi Veenbessen
  • Spiced Caipirinha
  • Piña Colada

 

Ook nog dit

Grunewald.bar serveert al meer dan 10 jaar alcoholvrije alternatieven naast bestaande cocktails op bedrijfsfeesten, evenementen enzovoort. Ook mixen tussen mocktails en alcoholvrije bieren zijn mogelijk.

 

Interesse om je volgende drink op je bedrijf te pimpen met mocktails? Contacteer Peter!

grunewald.bar
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:


Lees ook

10 jaar Kloster Heidberg: een bijzondere plek voor veelzijdige evenementen

10 jaar Kloster Heidberg: een bijzondere plek voor veelzijdige evenementen

Tomorrowland maakt comeback in Amerika: festival krijgt show in concertbol van 2,1 miljard euro

Tomorrowland maakt comeback in Amerika: festival krijgt show in concertbol van 2,1 miljard euro

Be­te­ke­nis­vol event organiseren bij Jaarbeurs? Zo deed Momentus dat

Be­te­ke­nis­vol event organiseren bij Jaarbeurs? Zo deed Momentus dat

Advertenties