LinkedIn experimenteert met tool voor evenementen

LinkedIn experimenteert met tool voor evenementen

LinkedIn gaat een tool voor evenementen testen in San Francisco en New York. Die functionaliteit doet erg denken aan hoe evenementen worden weergegeven in Facebook.

 

Gebruikers kunnen zien wie er deelneemt aan een evenement en ze kunnen anderen uitnodigen. Opties die erg interessant kunnen zijn voor B2B evenementen die via LinkedIn nieuwe bezoekers kunnen aantrekken. LinkedIn telt immers meer dan 580 miljoen gebruikers, een visvijver die overigens ook nog eens perfect getarget kan worden op sector of functie.

 

In de testfase kunnen alleen publieke evenementen worden aangemaakt, maar het platform blijft de evenemententool doorontwikkelen. Er komen steeds nieuwe functionaliteiten bij.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:


Rent-A-Willys
De lente is er: boek jouw avontuurlijke teambuilding nu!
Rent-A-Willys|
12 april 2025

Het wordt weer zachter en warm weer: hoog tijd dus om de jeeps weer uit hun winterslaap te halen. Dit seizoen rijden we konvooiritten met teams tot 12 personen. Verzamel je bedrijfsteam of een groep vrienden en neem contact op voor de boeking. We gaan door de velden op stap naar crashsites van vliegtuigen en inslagen van V-bommen tijdens WO2.

De ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

10 jaar Kloster Heidberg: een bijzondere plek voor veelzijdige evenementen

10 jaar Kloster Heidberg: een bijzondere plek voor veelzijdige evenementen

Tomorrowland maakt comeback in Amerika: festival krijgt show in concertbol van 2,1 miljard euro

Tomorrowland maakt comeback in Amerika: festival krijgt show in concertbol van 2,1 miljard euro

Be­te­ke­nis­vol event organiseren bij Jaarbeurs? Zo deed Momentus dat

Be­te­ke­nis­vol event organiseren bij Jaarbeurs? Zo deed Momentus dat

Advertenties