LinkedIn experimenteert met tool voor evenementen

LinkedIn experimenteert met tool voor evenementen

LinkedIn gaat een tool voor evenementen testen in San Francisco en New York. Die functionaliteit doet erg denken aan hoe evenementen worden weergegeven in Facebook.

 

Gebruikers kunnen zien wie er deelneemt aan een evenement en ze kunnen anderen uitnodigen. Opties die erg interessant kunnen zijn voor B2B evenementen die via LinkedIn nieuwe bezoekers kunnen aantrekken. LinkedIn telt immers meer dan 580 miljoen gebruikers, een visvijver die overigens ook nog eens perfect getarget kan worden op sector of functie.

 

In de testfase kunnen alleen publieke evenementen worden aangemaakt, maar het platform blijft de evenemententool doorontwikkelen. Er komen steeds nieuwe functionaliteiten bij.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?

Hoe neem je beter beslissingen bij het plannen van je evenement?

Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!

Klaar voor Festivak 2024? Het aftellen is begonnen!

Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges

Event naambadges ontwerpen als een pro: de ultieme gids voor effectieve en aantrekkelijke badges

Advertenties