Deze festival-organisatoren hadden 2 weken om een toppresentatie neer te zetten

Deze festival-organisatoren hadden 2 weken om een toppresentatie neer te zetten

Eventmanagers, beursorganisatoren en festivalplanners: jullie hebben een fantastische maar stressvolle baan. Er is altijd een deadline die nadert. En maar één kans om te knallen. Wat doe je als je twee weken hebt om alle festivaldecoratie te regelen? Voor een event van ruim 2.500 man?

 

Dat was de vraag waar Het Grootste Kennisfestival van Nederland mee worstelde. Niet te lang natuurlijk... want tja, daar was geen tijd voor.

 

 

'Doeg' paniek. 'Hallo' online oplossing voor al je problemen!

Stel je voor: twee weken om alles in huis te krijgen en op poten te zetten. Van stickers maken voor bezoekers tot spandoeken laten drukken om het terrein af te zetten. Van banners voor podia tot aan T-shirts voor de crew. Dan wil je gewoon een partij die het voor je regelt. Die de meeste producten gewoon al de volgende dag aflevert. Bij jou op kantoor of op je event. Die oplossing vond Het Grootste Kennisfestival bij Drukwerkdeal.

 

Hoe dat in zijn werkt gaat? Martijn Jansen van Drukwerkdeal.nl: "We hebben het over een festival met ruim 2.500 bezoekers. Dan wil je niks aan het toeval overlaten. Een van onze dedicated accountmanagers heeft het spoedtraject persoonlijk begeleid en stond voortdurend in contact met de klant en de drukkerij. Het resultaat: schitterende materialen om mee te werken en binnen de deadline geleverd!"

 

Dus: breekt het zweet je al uit bij de gedachte aan je volgende event? Regel alles wat je nodig hebt op Drukwerkdeal.nl of download de gratis beurschecklist.

www.drukwerkdeal.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties