Virtual, augmented en mixed reality tijdens Festivak

Virtual, augmented en mixed reality tijdens Festivak

Tijdens Festivak, op 15 & 16 november in de Jaarbeurs in Utrecht, zal Patrick Petersen spreken over virtual, augmented en mixed reality en de succesvolle inzet er van voor digital event marketing en customer experience.

 

"Events worden steeds crossmedialer. De beleving van de bezoekers is niet alleen in-real-life, maar wordt bepaald door alle digitale informatie en verwachting die voor, tijdens en na het event crossmediaal worden gecommuniceerd. De beleving - of customer experience - blijft daarbij belangrijk, maar wordt wel steeds vaker in een andere jas gegoten. Daarbij is de kritische consument steeds sneller verveeld en blijft het continu innoveren in de eventbeleving van vitaal belang."

 

In een markante keynote praat Patrick Petersen RDM MA MSc over zijn onderzoek naar de inzet van mixed reality binnen de eventmarketing en customer experience.

 

Voor meer informatie over Festivak of het lezingenprogramma tijdens Festivak, kijk je op:

www.festivak.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:


way2events
Offsite meeting REINVENTED in BXL
way2events|
25 maart 2025

Half januari, Brussel. De stad deed wat ze altijd doet: druk zijn. Maar binnen, achter die grote dubbele deuren, kozen we voor rust. Voor kwaliteit. Voor aandacht.


Geen klassieke meeting vandaag. Geen tafels in carré, geen uurroosters die ons vastzetten. We kozen bewust voor iets anders. En dus stond er champagne klaar in plaats van badgehouders. Warme omkadering in plaats van ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

Klein podium, groot effect: 5 tips

Klein podium, groot effect: 5 tips

Had ik dit maar eerder geweten als eventplanner…

Had ik dit maar eerder geweten als eventplanner…

Eventmarketing 2.0: zo zet je bedrukte stickers slim in

Eventmarketing 2.0: zo zet je bedrukte stickers slim in

Advertenties