Wat zegt een 'signature' cocktail over jouw bedrijf?

Wat zegt een 'signature' cocktail over jouw bedrijf?

De 'cava' hype is intussen al lang gepasseerd en ook de Gin & Tonic lijkt zijn toppunt te hebben gekend. Maar toch wil je je klanten nog steeds op een originele manier ontvangen op je bedrijfsevent of aan je beursstand.

 

De keuze tussen cocktails en aperitiefdrankjes is enorm. Maar wat dacht je van een cocktail op maat van je bedrijf?  

 

Miraeus Cocktails is gespecialiseerd in catering op maat. "In samenspraak met je bedrijf ontwikkelen we een cocktail die het imago vertegenwoordigt. Door te spelen met kleuren, smaken, garneringen en glazen kan een cocktail perfect aansluiten bij het logo of bij het imago van de onderneming. Zo kunnen de verschillende kleuren van het logo verwerkt worden in de cocktail door het gebruik van gekleurd ijs. Of het duurzame en stoere karakter kan vertaald worden in een cocktail op basis van een oude whisky die wordt berookt met aroma's van leer of spek en die wordt geserveerd uit een zwaar old-skool glas. De mogelijkheden zijn eindeloos...", vertelt David Vanheesbeke.

 

"Omdat elke onderneming een andere identiteit heeft zal dus ook elke cocktail uniek zijn. Ook wordt er rekening gehouden met zij die niet drinken, voor hun wordt een leuke alcoholvrije variant op de unieke creatie bedacht. Door de nieuwsgierigheid van de klant omtrent de cocktail (en door de alcohol in de cocktail) wordt alvast het ijs gebroken! Cheers!"

www.miraeus.com
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties