Meetoo app verhoogt de betrokkenheid van je publiek

Meetoo app verhoogt de betrokkenheid van je publiek

Je publiek sterker betrekken bij je evenement, het blijft een grote uitdaging. Technologie kan je helpen. Zo is er de Meetoo app waarmee je in realtime berichten stuurt naar je deelnemers en ze een platform geeft voor ideeën, vragen en feedback. 

 

We geven je enkele voorbeelden van situaties waarin Meetoo van Lumi Technologies een oplossing biedt: 

  • Vragen van deelnemers capteren in een volle en drukke congreszaal? Met Meetoo projecteer je vragen van de deelnemers in realtime naar je presentatiescherm. 
  • Wat vindt je publiek van het voorstel dat je in de 5 vorige slides presenteerde? Verbind Meetoo met PowerPoint en stel een enquête op. Zowel ja/nee-vragen als open vragen zijn mogelijk. In enkele klikken tijd weet je van iedereen wat die over jouw voorstel denkt. 
  • De mening van je publiek kennen zonder PowerPoint? Verstuur je vragen rechtstreeks van je pc naar de mobiele toestellen of tablets van je publiek. 

Gebruik Meetoo om: 

  • ideeën te delen, opmerkingen te liken en feedback te geven via berichten voor bepaalde groepen 
  • in realtime te peilen naar de mening van je toehoorders 
  • in realtime te checken of je toehoorders alles begrepen hebben 
  • de participatie en het engagement van je toehoorders in de zaal of waar ook ter wereld te verhogen 
  • deelnemers te laten participeren, anoniem of op naam via een zelf gecreëerd profiel. 

Meetoo is beschikbaar op Android, iOS en mobile web. Iedereen met een smartphone, tablet of computer kan toegang krijgen tot de app.

www.meetoo.io
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties