Start-up: Surkus - crowdcasting voor jouw evenement

Start-up: Surkus - crowdcasting voor jouw evenement

De app Surkus helpt eventorganisatoren, merken en locaties om op een makkelijke manier deelnemers met het geschikte profiel voor hun evenement te vinden. Dit concept staat bekend als crowdcasting.

 

Surkus is heel handig bij productlanceringen, events voor merkactivatie, filmpremières, sportevenementen, openingsceremonies, enz. Wil je daar als organisator een publiek met een bepaald profiel, dan definieer je in Surkus zo'n profiel op basis van interesses, demografische gegevens en activiteiten op sociale media. Surkus stuurt uitnodigingen naar geregistreerde personen die beantwoorden aan dat profiel. Je als deelnemers registreren op Surkus kan heel eenvoudig via een koppeling met je Facebook account. 

 

Gasten die jouw evenement bijwonen, geef je een vergoeding. Je betaalt voor hun aanwezigheid en je kan hen ook vragen jouw event te vermelden op sociale media, hashtags te gebruiken en foto's te posten. Het geofencing systeem van de app controleert automatisch wanneer je gasten binnenkomen en buiten gaan, hoe lang ze bleven en of ze actief waren op sociale media. Surkus betaalt de gasten via PayPal binnen 30 minuten. Als organisator krijg je na afloop van het event een factuur voor de vergoedingen aan je gasten. Je krijgt ook een verslag met foto's van de aanwezigen, de tijd dat ze op het event doorbrachten en hun activiteiten op sociale media. Surkus is beschikbaar voor iOs en Android. 

 

In deze reeks 'Start-up' ontdekken we starters met een innovatief aanbod dat nuttig is voor de eventsector.  

www.surkus.com/
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties