ticketscript, Europees marktleider in self-service ticketing, introduceert een nieuwe ticketshop. "De gloednieuwe ticketshop is snel, schaalbaar, sociaal en makkelijk in gebruik. Met een prachtig ontwerp, in vorm én functionaliteit, hebben evenementenorganisatoren nu een onovertroffen tool in handen om het maximale uit hun online ticketing te halen."
De nieuwe ticketshop is uitgerust met krachtige functies en kan eenvoudig worden aangepast aan elk merk, verzamelt een schat aan data via elk apparaat, heeft ingebouwde opties om delen via social media makkelijk te maken, faciliteert cross-selling van extra producten en past zich snel aan naar de grootte van jouw evenement. Kortom: alles wat jij als organisator altijd al van een online ticketshop wilde, is nu beschikbaar.
Frans Jonker, CEO en mede-oprichter ticketscript, zegt, "Ik ben ontzettend trots op wat het team heeft bereikt, zowel technisch als visueel. Elk aspect van de ticketshop is verfijnd met als resultaat de beste ticketing-ervaring ooit. Van het gemak van ticketverkoop via elk apparaat tot gedetailleerde analyses van elk evenement: organisatoren hebben nu een krachtig instrument tot hun beschikking om keer op keer hun verkoop te maximaliseren."
Automatisch gebruiksklaar voor elk platform.
De nieuwe ticketshop is hyper responsive en maakt ticketverkoop op elk apparaat mogelijk, altijd en overal. "Ticketkopers genieten van de allerbeste gebruikerservaring in aanloop naar een fantastisch evenement. En als organisator profiteer je van dataverzameling en -analyse, zodat je volgende evenement nog succesvoller zal zijn."
100% merkbeleving voor meer vertrouwen.
Omdat ticketkopers merken kennen en vertrouwen, is de nieuwe ticketshop zo ontworpen dat je elke stap van het aankoopproces kunt laten plaatsvinden in de look en feel van jouw eigen merk, inclusief het ontwerp van de tickets zelf. En dit geldt voor elk apparaat of platform. Dat maakt volgens ticketscript het verschil, want potentiële ticketkopers zijn eerder geneigd tickets aan te schaffen in een omgeving die ze herkennen en als betrouwbaar beoordelen.
Ticketaanbod in lijn met de vraag.
De nieuwe ticketshop is ontwikkeld op Amazon Web Services. "Dit garandeert maximale prestaties en 100% betrouwbaarheid", gaat Jonker verder. Het betekent bovendien dat de capaciteit van het ticketaanbod snel kan worden aangepast aan de vraag. Dit draagt allemaal bij aan het verkoopgemak, ongeacht de omvang van een evenement.
Ruben van den Heuvel, Head of Product en mede-oprichter van ticketscript, vertelt hierover, "De UX-architectuur van de ticketshop is specifiek ontworpen om verkoop te stimuleren en data-analyses voor elk apparaat te genereren. Bovendien maakt de nieuwe ticketshop schaalvergroting in drukke periodes mogelijk. Ik weet zeker dat er nergens in Europa een eenvoudigere, snellere en efficiëntere manier bestaat om tickets te verkopen."
Altijd verbonden met alle sociale kanalen.
De nieuwe ticketshop geeft bezoekers de mogelijkheid hun voorpret te delen via sociale kanalen. Zo kunnen ze zien welke vrienden ook naar een evenement gaan, hun eigen aanwezigheid bevestigen, een fan-pagina 'liken', twitteren of een directe link naar een ticket delen via WhatsApp. De deelopties zijn flexibel en afgestemd op het gebruikte apparaat. Zo bouw je aan een community en profiteer je van de kracht van alle onderlinge aanbevelingen.
Afgestemd op de lokale markt.
De nieuwe ticketshop herkent locatie op een slimme manier en ondersteunt alle belangrijke Europese valuta, talen en betaalmethoden. Dit biedt ticketkopers een lokale en vertrouwde aankoopbeleving en geeft jou als organisator de kans nieuwe markten te bereiken en je verkoop eenvoudig te vergroten.
Meer data via elk apparaat, altijd en overal.
ticketscript is ervan overtuigd dat organisatoren door het verzamelen en analyseren van bezoekersdata waardevolle inzichten krijgen. Hierdoor zal je nog succesvoller zijn bij je volgende evenement. Daarom helpt de ticketshop die data te verzamelen en biedt ticketscript instrumenten om ze te analyseren en toe te passen. Dit alles bij elkaar leidt tot een dieper begrip van ticketkopers en hun koopgedrag.
ticketscript is niet te stoppen.
ticketscript werd opgericht in 2006 en is nu Europees marktleider in digitale selfservice ticketing met kantoren in Amsterdam, Londen, Berlijn, Antwerpen en Barcelona. Meer dan 125.000 evenementen verkochten met ticketscript meer dan 20 miljoen tickets in heel Europa.