Wellicht één van de meest gebruikte advertentiekanalen voor eventbedrijven naast de vakmedia, is Google Adwords. Maar wat als je de kracht van de twee kan combineren?
Met vakmedia zoals eventplanner.be /.nl bouw je een sterk merk. Je krijgt naambekendheid en je telefoon rinkelt voor nieuwe opdrachten. Met Google Adwords koop je tegen scherpe prijzen kliks naar je website. Maar wat als je de kracht van de twee kan combineren? Kliks kopen en dat pal in jouw doelgroep van opdrachtgevers en organisatoren.
Voortaan kan dat met de eventplanner Pay Per Click (PPC) technologie. Via slimme tekstadvertenties genereren we traffic naar jouw website, net zoals bij Google Adwords. Je betaalt enkel voor de effectieve kliks. En dat nog steeds binnen onze zorgvuldig samengestelde doelgroep van event decisionmakers.
Hoe gaat het in zijn werk? Je bestelt een pakket met x-aantal kliks en wij leveren je de bezoekers. Zo eenvoudig is het. Bereken je offerte nu meteen online!
Sterke campagnes meer dan PPC alleen
Al 12 jaar staat eventplanner.be /.nl voor doeltreffende en kwalitatieve campagnes. Met tevreden adverteerders als gevolg. Onze kracht ligt in de mix van communicatie oplossingen die we aanbieden. Daarom weten we dat een goede marketingcampagne bestaat uit meer dan PPC advertenties. Deze tekstadvertenties zijn een mooie aanvulling op je vermelding in de eventplanner zoekmotor, op artikels in onze nieuwsbrieven, op banner campagnes, ... De minimum vereiste om met eventplanner PPC aan de slag te gaan is dan ook een uitgebreide bedrijfsfiche in onze databank (dat kan al vanaf 20 euro per maand!).
Targeting
Net zoals voor banners kunnen we tekstadvertenties targetten op content, regio, … In tegenstelling tot de grafische banners die je merk in de markt zetten, werken tekstadvertenties dus niet op visibiliteit, maar enkel op kliks.