CityCubes lanceert nieuwe vorm van marketing in straatbeeld

CityCubes lanceert nieuwe vorm van marketing in straatbeeld

CityCubes transformeert, als nieuwe brand-activator, lege (winkel)panden tot pop-up belevingsruimtes. Op die manier bieden ze een budgetvriendelijk en impactvol alternatief voor traditionele marketing én gaan ze leegstand in steden tegen.   

 

In deze snel veranderende wereld wordt het steeds moeilijker om als merk het juiste doelpubliek te bereiken en te beïnvloeden. Een overkill van reclame zorgt voor ruis op ieders boodschap, aankopen worden steeds meer online gedaan en de consument is veel kritischer. CityCubes biedt een antwoord op deze uitdaging door 4D marketing te introduceren in het straatbeeld. CityCubes plaatst merken in leegstaande handelspanden en creërt hier in no-time een creatieve belevingsruimte rond. Bezoekers en voorbijgangers worden ondergedompeld in merkbeleving, ongedwongen en vrij van andere impulsen waardoor de kracht van ieders merk tot volle uiting komt.

 

Dankzij een nauwe samenwerking met verscheidene stadsbesturen, immo-kantoren, pop-up platforms, VOKA en andere instellingen biedt CityCubes een totaal-verhaal aan. Zowel bij de locatiezoektocht, bij de interior-invulling als bij het regelen van alle vergunningen worden de klanten volledig ondersteund.

 

CityCubes richt zich op merken die zich op een innovatieve manier willen profileren. Bedrijven die out-of-the-box durven denken en die streven naar een diepere brand-experience. Bij pop-up denkt men nog te vaak aan "starters en de geiten-wollen-sokken-winkels", maar daar wil CityCubes naar eigen zeggen verandering in brengen. "Pop-ups zijn marketingtools! Elk merk verdient een 'eigen belevings-spot' in elk stadscentrum. Dit kan gaan van wagens, fashion, dranken, IT-producten, webshops, publieke events, recruteringscampagnes enz."

 

De eerste 'experience-room' is in opdracht van Boris Agency gelanceerd in de Overpoort te Gent waar gedurende 1 maand een spraakmakende Cube werd geplaatst ter ondersteuning van de activatie van Southern Comfort.

 

CityCubes biedt een nieuw platform voor een hedendaagse manier van marketing. Step inside the new dimensions of CityCubes en ontdek de website: 

www.citycubes.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties