CRM-systeem voor event sector

CRM-systeem voor event sector

Tijdens Event 14 werd een nieuw CRM-systeem, gericht op de event sector, gepresenteerd: DDCRM. Het systeem is zo ontworpen dat organisatoren, boekingsbureaus, artiesten en anderen in de branche nog sneller en eenvoudiger hun contacten kunnen beheren, offertes opstellen, ... Veilig, betrouwbaar en 100% in de cloud.

 

DDCRM bestaat al een aantal jaren en heeft in die tijd een sterke staat van dienst opgebouwd. Op aanvraag van S. Hoekstra Showdesign werd een uitgebreide projectmodule aan de software toegevoegd. Hiermee komt het eventsoftware-bedrijf tegemoet aan de vele vragen van evenementenbureaus en andere geïnteresseerden om betaalbare abonnementen aan te bieden op maat van kleine en middelgrote bedrijven in de event sector.

 

Gestroomlijnd werken in de cloud

DDCRM werkt volledig online en is daardoor overal en altijd te gebruiken: op locatie, onderweg en in gesprek met klanten. Zodra een contactpersoon of bedrijf is ingevoerd worden alle belangrijke gegevens onder deze naam opgeslagen. Denk aan facturen en zelfs logs van telefoongesprekken of vergaderingen. Je maakt binnen enkele minuten offertes aan met eigen standaard tekstblokken. Zo houd je het overzicht over je contacten en lopende projecten. 

 

{"video":"\/\/www.youtube.com\/embed\/mYKpuQPhnQk?rel=0"}

 

Projectmodule als online draaiboek

Als leverancier van techniek, artiesten of organisatiebureau heb je (hopelijk) te maken met veel simultaan lopende projecten, met risico op foutjes en data die verloren gaat in de communicatie. Met DDCRM komt daar een einde aan, want de nieuwe projectmodule is meteen het online draaiboek voor jouw klanten, leveranciers en artiesten. Alle wensen en details binnen het project worden beschikbaar voor de belanghebbenden door een link naar het draaiboek per e-mail door te sturen. Door gebruik te maken van deelprojecten bepaal je wie welke informatie kan inzien. Zo houd je bijvoorbeeld de financiën van het event verborgen voor de DJ, terwijl deze wel zichtbaar zijn voor de eindklant.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties