Filmpje: JADA events viert vijf jaar op inspirerende wijze

Filmpje: JADA events viert vijf jaar op inspirerende wijze

JADA events vierde haar vijfjarig bestaan in de prachtige voormalige Sint Augustinus kerk in de Antwerpse Kammenstraat, samen met meer dan 250 klanten en relaties. Bekijk nu het filmpje van QuinQuelicious!

 

De avond kreeg de naam QuinQuelicious mee, oftewel een samenvoeging van het Latijn voor vijf en het Engelse woord 'delicious'. "We wilden onze klanten van afgelopen vijf jaar heel graag bedanken en in de watten leggen, en ze samen met nog-niet-klanten inspireren", vertelt Danny, één van de twee zaakvoerders.

 

 

"Vandaag de dag zwaaien de financiële beslissers de scepter bij de bedrijven, omdat er zeer streng wordt toegekeken op alle uitgaven en budgetten. Een terechte reactie op de crisis", vult Jan aan "maar het slaat vaak de verbeelding, verwondering en de inspiratie dood. En juist in een economisch moeilijkere tijd hebben we zo nood aan inspiratie en creativiteit om zaken anders te bekijken en beter aan te pakken." QuinQuelicious werd dan ook in eerste instantie een mystiek en mysterieus gegeven, wat daarna uitsprong tot een echt hemels  gevuld evenement wat tot in de kleinste details de zinnen prikkelde van de vele aanwezigen.

 

"Het was onvergetelijk; het beste van wat jullie te bieden hebben", "Een prachtig event, ja da mag gezegd worden", "Jullie hebben echt alle troeven uit de kast gehaald: originele locatie, passende aankleding voor de hele crew, geweldig lekkere catering, enfin, het was helemaal af!" waren slechts enkele van de vele spontane reacties.

 

Jan de Wieuw en Danny Kayser startten met zn tweeën begin 2008 beiden met een achtergrond als ervaren bediende in tegenovergestelde sectoren een volledig nieuw en eigen project op, onder de naam JADA events. Uiteenlopende ervaringen, enkele zakelijke relaties en een paar referenties op evenementengebied waren het vertrekpunt. Ze wisten hun klanten te overtuigen en realiseerden het ene na het andere op maat gemaakte event of project voor diverse bedrijven en overheden. Ze zwommen tegen de crisis-stroom in en staan na amper vijf jaar stevig op hun benen in de Belgische evenementenbureaus. Ze behaalden twee Benelux Event Awards; ze stellen in totaal vijf medewerkers tewerk en verdubbelden dit jaar hun omzet. Ze werken voor bekende en minder gekende namen als Schoenen Torfs, Kipling, Pepsico, Stad Antwerpen, Nutricia, Eastpak, VRT, Aquafin, Ministerie van Ontwikkelingssamenwerking, Nationale Loterij, Caterpillar, Eneco, Havenbedrijf Gent, Kluwer, Reynaers Aluminium, en vele anderen...

 

"Allemaal redenen om ons succesvolle traject op gepaste wijze te vieren, vonden we, en dat hebben we uiteraard ook vooral te danken aan het vertrouwen van onze klanten, de logistieke steun van onze families en partners én een sterk team waarmee we de kar samen trekken naar ook voor ons ongekende hoogtes. Het is hard en vaak stresserend werken, maar er is maar één richting voor ons, en dat is vooruit. De waardering van onze klanten is onze brandstof", sluiten Jan en Danny samen af.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties