Auvicom geeft audiovisuele ondersteuning een nieuwe dimensie

Auvicom geeft audiovisuele ondersteuning een nieuwe dimensie

Uiteraard huur jij voor je congres, productvoorstelling of event professioneel audiovisueel materiaal. Maar ben je wel altijd zeker dat het op de kritische ogenblikken ook goed werkt?

 

Net dan wil je blindelings vertrouwen op je audiovisuele partner. De ervaren professionals van Auvicom weten dat. State of the art materiaal is voor hen een Olympisch minimum. Met excelleren in service winnen ze goud.

 

Ultraprofessioneel materiaal

Bij Auvicom vind je een ruim en compleet aanbod geavanceerd professioneel materiaal. De nieuwste lichtconstructies, de meest geavanceerde geluidsapparatuur en uiteraard spitstechnologie wat projectie- en videomateriaal betreft. Auvicom koopt al dit materiaal zelf. Voordeel voor jou als klant: uitstekend verzorgd en onderhouden gerief tegen scherpe tarieven.

 

Excellente service

Daarnaast kan je rekenen op de flexibele assistentie van gespecialiseerde technici. En de klanten weten dat. "Onze events zijn vaak last minute bedacht en hebben geen vooraf uitgewerkt technisch concept. Wij zijn dus sterk afhankelijk van de flexibiliteit van een audiovisuele partner. En dat is net wat Auvicom zo sterk maakt", vertelt Cliff Van Craen van Voka Halle-Vilvoorde. Thomas Struye van Rabbit One voegt er nog aan toe: "Op audiovisueel vlak zijn ze erg competent. Maar ook hun klank- en lichtjongens mogen vernoemd worden. De ploeg van Auvicom is een homogene groep ervaren technici, die elk in hun eigen specialiteit steeds flexibel en beredeneerd werken".

 

www.auvicom.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties