Boom Chicago's spraakmakende nieuwe productie Branded for Life is het perfecte startpunt voor een inspirerend event rondom je eigen merk.
"We kunnen een paneldiscussie leiden, een talkshow organiseren of voor jullie een komische re-branding verzorgen. Wij zorgen voor een dynamische en humoristische manier om jullie merk te verbinden met jullie publiek", aldus Saskia Maas - Directeur Boom Chicago. Dit event is perfect voor sales en marketing teams, relaties, (potentiele) klanten en de media. Het kan ingezet worden voor PR en netwerk doeleinden.
Je hebt volledige controle over de boodschap die je wilt overdragen met dit concept. Je bepaalt zelf welke prominente gasten je wilt laten plaatsnemen in het panel of met wie Boom Chicago in gesprek gaat in de talkshow. "Wij faciliteren een inhoudelijke en levendige discussie over de thema's die je naar voren wilt laten komen. Met bijna 20 jaar ervaring in de zakelijke en creatieve wereld bieden we een diepgaand en grappig perspectief op jullie bedrijf en branche met de juiste balans tussen inhoud en humor."
Jouw event wordt gehost door Boom Chicago's mede-eigenaar en artistic director Pep Rosenfeld. Pep staat bekend om zijn intelligente en charmante leiding van belangrijke bijeenkomsten als Picnic, TEDx en NEXT. Zijn scherpe en snelle denkvermogen combineert hij graag met zijn passie voor onderwerpen uit het bedrijfsleven en dat maakt hem de beste host voor jullie event.
Boom Chicago gaat verder. "We helpen graag met het uitnodigen van interessante media, bloggers en de pers, waarbij ons theater bijdraagt aan de aantrekkingskracht (en opkomst). We kunnen ook opnames verzorgen van de talkshow of paneldiscussie, waarmee je een mooi programma in handen hebt om je strategie of verhaal tot leven te brengen."
Het programma wordt compleet met de nieuwe multimedia improvisatie en sketch comedy show Branded for Life. Centraal staat de vraag waarom we wel van het ene merk houden, maar het andere links laten liggen. "We laten je lachen om de producten die je gebruikt en al de dingen waar je met smart naar verlangt", besluit Saskia.
Voor de voorstelling is er een interactieve start getiteld BrandLab. Je geniet van diner en drankjes terwijl je je eigen kennis van merken test in een echte merkenpub quiz.