Center Parcs Meetings & Events en Challenger World - vooraanstaande onderneming op het gebied van sport, entertainment en media - hebben een strategisch partne een nieuw evenementenconcept voor de zakelijke markt te lanceren.
Beide bedrijven bundelen de krachten om onder de noemer 'Intelligent Sport®' sportieve evenementen voor bedrijven en organisaties te organiseren in de parken van Center Parcs. 'Intelligent Sport®' is een nieuw concept dat wereldwijd steeds populairder wordt en waarvan tal van internationale sportevenementen - zoals Cisco Euro Challenge, BG US Challenge, Microsoft UK Challenge en World Team Challenge deel uitmaken. Doel is teams van bedrijven bij elkaar te brengen tijdens een sportieve krachtmeting, waarbij niet alleen de fysieke kwaliteiten van de deelnemers een belangrijke rol spelen, maar ook intelligentie, strategisch inzicht, het vermogen tot samenwerking en onder druk de juiste beslissingen te nemen.
Teambuilding als sleutel tot succes
Michel Busman, Director B2B & Foreign Markets van Center Parcs: "Sport is een uitstekend middel om het teamgevoel binnen organisaties te verstevigen. Center Parcs is dan ook erg trots op de samenwerking met Challenger World, dat al ruim tien jaar is gespecialiseerd in teambuilding-competities op hoog niveau. Competities waaraan wereldwijd managementteams en vele senior executives deelnemen. Dankzij teambuilding vervagen grenzen en vallen functies weg, waardoor collegas en zakenrelaties nader tot elkaar komen en uiteindelijk beter presteren in de 'echte' wereld." Busman: "Center Parcs en Challenger World spelen hierop in door sportevenementen te organiseren waarbij niet alleen de fysieke capaciteiten van een team cruciaal zijn, maar ook intelligentie, teamspirit en strategie: de belangrijkste basis voor teambuilding. Zo zullen deelnemers aan Cisco Euro Challenge merken dat samenwerking én loyaliteit de sleutel tot succes zijn."