Efteling exclusief open voor zakelijke markt

Efteling exclusief open voor zakelijke markt

Op 8 december 2007 opent het populaire attractie- park de Efteling opnieuw haar deuren met de Winter Efteling. Intussen kiezen steeds meer bedrijven voor de sprookjesachtige omgeving van de Efteling als locatie van hun zakelijk evenement. De komende weken vinden er in het park exclusieve events plaats voor onder meer Unilever, Princess, Spar, Eneco en Lidl. Grote capaciteit

 

De laatste jaren is de Efteling bijna het hele jaar door bezocht. Met een capaciteit van 16.000 bezoekers is de Efteling geschikt voor grote groepen. Het minimale aantal voor een volledige uitkoop van het park met haar attracties en horecapunten, waardoor een exclusief bezoek mogelijk wordt, is 4.000 personen.

 

Congresmarkt

Op doordeweekse dagen biedt de Efteling een uniek decor voor congressen en zakelijke diners. Bedrijven kunnen gebruikmaken van ruime locaties zoals het Efteling Theater en het Fata Morgana Paleis. De Dioramazaal, bekend van het Anton Pieckdecor met treintjes, werd pas gerenoveerd en is opnieuw beschikbaar voor zakelijke doeleinden.

 

Evenementen in de Efteling

Een bedrijfsevent in de Efteling is telkens een onvergetelijke belevenis. De Wereld vol Wonderen biedt maar liefst 26 sfeervolle gethematiseerde locaties met een totale oppervlakte van 7.200 m² voor incentives, congressen of seminars, al dan niet met entertainment op maat. Formele en informele bijeenkomsten kunnen perfect gecombineerd worden in de Efteling. Combinaties met het Efteling Hotel en het Efteling Golfpark zijn natuurlijk ook mogelijk.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties