Een verhuis, fusie, rebranding en herpositionering. Het communicatie- en storytelling agency MediaMixer zet zijn tiende verjaardag fors kracht bij. Zopas openden ze een gloednieuw kantoor in 'Dorp in de Stad', achter het iconische Hessenhuis in Antwerpen.
Mediamixer zet zich schrap om met een multidisciplinair in-house team de uitdagingen voor bedrijven en merken in het huidige 'turbo-tijdperk' om te zetten in doelgerichte acties.
Groot team specialisten
De recente fusie met Push To Talk brengt ook de 'people power' van de twee bedrijven samen. MediaMixer beschikt daarom nu in-house over een groot team van specialisten in diverse disciplines. Dat maakt het mogelijk om méér te doen voor de klanten, op verschillende vlakken.
Tom Bellens: "Door de fusie verzamelen we nu een groot team van specialisten in diverse complementaire disciplines. We kiezen er bewust voor om in-house veel expertise te verzamelen. Dat gaat van copywriters, creatieve grafici en strategen over frontend- en backend developers, event-organisatoren, cameramannen en fotografen tot monteurs. Op die manier kunnen we onze klanten ondersteunen in een traject dat verder gaat dan dat ene evenement, die ene video, die tijdelijke socialemediacampagne of dat ene personeelsfeest."
We zijn een storytelling agency. We vertellen verhalen, door content in beweging te brengen.
Antoon Theunissen: "Het is net door in diverse sectoren actief te zijn dat we merken hoeveel van de bedrijven onder druk staan door alle razendsnelle veranderingen, nieuwe technologieën en de doorgedreven digitalisering. Ze hebben het gevoel dat ze zich voortdurend moeten heruitvinden om als bedrijf een sterk en coherent verhaal te vertellen. Er ontstaat zo vaak heel ruis op de lijn tussen strategie en resultaat. Dat vergt voortdurend aanpassingen in communicatie en marketing. Die combinatie van ervaring en kennis wordt in de toekomst crucialer dan ooit om bedrijven en organisaties bij te staan."