Technopolis host benefiet Night to Walk Again

Technopolis host benefiet Night to Walk Again

Op zaterdag 19 maart 2022 rolde Technopolis voor de tweede keer haar rode loper uit voor de jaarlijkse benefiet Night to Walk Again.


Knallende champagnekurken, muziek, culinaire hoogstandjes, bekende Vlamingen en een unieke setting die vertrouwen in wetenschap ademt: aan de feestelijke avond ontbrak werkelijk niets. Tot in de vroege uurtjes werden de benen al dansend losgeschud en dat allemaal ten voordele ten voordele van To Walk Again. 

 

Een heerlijk topdiner van White Signature met dessert van sterrenchef Roger Van Damme, een gala met met optreden van live coverband Nite Spirit en een bruisende afterparty met DJ Dirk Stoops: ze zorgden ervoor dat deze editie van de Night to Walk Again niet onopgemerkt voorbij ging. Christophe Stienlet, stadionomroeper van onze Rode Duivels, gidste de gasten doorheen het volledige avondprogramma en nam de leiding tijdens de veiling en tombola.


20191123 Night to Walk Again-135.jpg

 

Alle opbrengsten van de avond worden geschonken aan To Walk Again, de vzw die in 2003 werd opgericht door Marc Herremans (triatleet en winnaar van de Iron Man in 2006) om mensen met een beperking letterlijk en figuurlijk weer op de been te helpen.


Technopolis rekende geen cent aan voor de verhuur van haar evenementenhal (de eventlocatie nam slechts een kleine marge op catering en materiaal) en maakte er samen met organisator Pieter den Boer 'A Night to Remember' van.


Zelf een evenement? Check de website van Technopolis om de mogelijkheden te ontdekken:

www.technopolis.be/nl/evenementen/
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties