Communicatiebureau Results and More lanceert een gratis lessenreeks digitale marketing voor tijdelijke werklozen uit de horeca, event- en toerismesector onder de naam 'De grootste aula van Vlaanderen'. Een initiatief dat we bij eventplanner.be /.nl graag ondersteunen als mediapartner.
Het bureau wil hiermee het ondernemerschap stimuleren en nieuwe kansen creëren voor mensen die al een tijdje thuis zitten. We spreken hier niet over een gratis webinar van een uurtje, maar van een volledige cursus digitale marketing!
Het ideale moment om op de digitale trein te springen
Ondanks een ontzettend moeilijk jaar waarin onze sector hard getroffen werd, wil ondernemer Eric Lippens de tijdelijke werklozen uit de event-, horeca en toeristische sector betrekken in een digitaal verhaal. Volgens Eric, oprichter van Results and More, is dit de perfecte kans om jouw zaak vooruit te helpen op digitaal vlak. "Want als we binnenkort onze vrijheid terug hebben, kunnen we als organisatie maar beter voorbereid zijn."
Geen highlevel info maar diepgaande lessenreeks
De deelnemers zullen geen highlevel info krijgen van een uurtje in een webinar maar hebben na elke les alle handvatten om concrete stappen te zetten in digitale marketing voor hun bedrijf. Elke sessie duurt 3,5u en de deelnemers krijgen 'huiswerk' mee adhv enkele modellen om zelf aan de slag te kunnen. Of we geven voldoende tips en tricks mee waarmee ze hun digitaal agentschap beter kunnen aansturen.
De thema's die aan bod komen zijn:
- Social Media
- Email marketing
- Google Analytics
- Digitale strategie
- Content Marketing
- Winnen met SEO
- Efficiënte Google advertenties
De grootste aula van Vlaanderen
De reeks van 7 lessen is echt bedoeld om nadien zelfstandig aan de slag te kunnen gaan. En dat in de grootste online aula van Vlaanderen via een livestream. Geen saaie uiteenzetting, maar een interactieve les geleid door experten in digitale marketing en strategie. De lessen behandelen verschillende interessante topics, toegespitst op de event-, horeca en toeristische sector. Van een klantgerichte, digitale strategie tot het opzetten van succesvolle campagnes in google en op social media. En dat allemaal gratis. Bij de traditionele instellingen betaal je snel tussen de 500 en 1000 euro voor zo'n lessenreeks.
"We willen oprecht iets terugdoen voor de mensen die met hart en ziel events organiseerden. Zij staan altijd klaar om mensen een leuke tijd te geven, en nu is het tijd om iets terug te doen", zegt docent Eric Lippens. Hij heeft een sterke affiniteit met de 3 sectoren en geeft daarom zijn expertise weg. Als docent aan Syntra, en jarenlange ervaring binnen marketing, deelt hij graag zijn kennis en expertise met anderen.
Een digitale mindset
Niet enkel een digitale strategie garandeert de kans op succes, maar ook de mindset van je medewerkers. "Ondanks de digitale versnelling van bedrijven, merken we dat je de impact van menselijk kapitaal niet mag onderschatten. Als je teams hebt die campagnes benaderen met in een integrale aanpak, en balanceren tussen korte- en lang termijn resultaten, dan heb je enorm groeipotentieel. Zelfs midden in een pandemie."
De lessen starten 13 april en zijn volledig gratis voor tijdelijke werklozen uit de event- , toerisme en horecasector. Inschrijven kan via: