Oproep: deel je online event cases

Oproep: deel je online event cases

Onze redactie is op zoek naar de meest impactvolle en creatieve online evenementen. Heb jij een case waar je trots op bent? Deel ze vandaag nog want sharing is caring!

 

Virtuele, online en hybride evenementen zijn, na jarenlang stiefmoederlijk behandeld te zijn, volledig doorgebroken. Ze zijn hier om te blijven! En natuurlijk komen ‘live evenementen’ terug (gelukkig!), maar hun virtuele broers en zussen hebben ook voordelen die we nu pas ontdekken. Geen verplaatsingen meer, mogelijks een groter bereik, minder impact op het milieu, …

 

Hoog tijd om lessen te trekken uit de ervaringen die we als sector de afgelopen maanden in de digitale wereld hebben opgedaan: eventlocaties werden online eventstudio’s, eventbureaus tv-producers, ... 

 


Deel jouw case!

Heb jij een case waar je trots op bent? Deel ze dan nu als post op je bedrijfspagina. Onze redactie pikt de meest inspirerende cases op voor een nieuwe reeks artikelen over online en virtuele events.

 

Enkele tips om onze aandacht te trekken:

  • Kies bij het aanmaken van je post voor 'event case' (en dus niet voor 'update').
  • Voeg mooie foto's toe aan je post.
  • Vertel iets over de doelstelling van je evenement en hoe je deze hebt omgezet in een geslaagd online verhaal. Hoe interactief was het? Wat waren de resultaten?
  • Heb je een virtueel event platform gebruikt? Zo ja, tag het platform dat je gebruikte in je post.
  • Wat heb je geleerd? Waar liep je tegenaan?

 

Super bedankt voor het delen van je case(s)! Wie weet pronken ze binnenkort in één van onze artikelen!

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties