Zo maak je een uitgesteld event nog beter

Zo maak je een uitgesteld event nog beter

Talloze evenementen, conferenties en beurzen werden uitgesteld. Met pijn in het hart! Zelfs de Olympische Spelen ontsnappen er niet aan: 2021 it is! De eventwereld ging op slot, wachtend op betere tijden. Tot die tijd hoef je echter niet stil te zitten. Ga aan de slag, zorg dat de volgende editie van je evenement nog beter is dan hetgene dat je origineel had gepland. Creëer events, ook in de toekomst, die mensen nooit meer zullen vergeten!

 

Never waste a good crisis. Met andere woorden, een crisis is een perfect moment voor innovatie en verbeteringen. Dus negeer Netflix en werk twee keer zo hard. Er blijven altijd zoveel details onaangeroerd wanneer we events organiseren. We hebben altijd te weinig tijd en we zijn gestresseerd. We slagen er nooit in om al onze ideeën om te zetten in de realiteit. 

 

Dat excuus heb je nu niet meer. Het is het ideale moment om je evenementen te herdenken, herontwerpen en promoten. Zo sta jij klaar wanneer de eventsector zich terug op gang trekt. Er was nooit een beter moment dan nu om beter te worden en te innoveren. Haal het maximale uit dit momentum en stem je eventstrategie af op volgende praktijken:

 


Activeer je eventteam op afstand en houd wekelijks contact

Het is wat moeilijker, maar een event verbeteren kun je ook vanuit je eigen huis. Heel veel mensen werken niet meer op kantoor, maar dat wil niet zeggen dat je geen werkdynamiek kunt creëren vanop afstand. ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties